Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Menü

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Tartalom

Table Of Contents

Hogyan használd a Google Remarketinget az eladások növelésére

Sajnos nem mindenki, aki meglátogatja az oldalad, válik ügyféllé. Néhányan véletlenül érkeznek oda, néhányan rájönnek, hogy nem azt kínálod, amire szükségük van, néhányan valaki más nevében kutatnak, néhányan egy versenytársat választanak, míg mások csak elvonják a figyelmüket, és máskorra halasztják a vásárlást. Ez utóbbi két kategória fájdalmas – ez értékesítés lehetett volna. 

A jó hír az, hogy senki, aki meglátogatta az oldaladat, majd eltűnt az éterben, valóban nem tűnt el örökre; követhetjük őket. Oké, ez hátborzongatóan hangzik – valójában arra gondolok, hogy az oldalunkon elhelyezett sütik vagy pixelek emlékezhetnek arra, hogy ki látogatta meg az oldalt, és ezeket az adatokat átadják a Google-nak, hogy újra megmutathassuk nekik a hirdetéseinket. 

Hányszor vásároltál már egy cégtől, miután egyszer láttad őket? Lefogadom, hogy nem gyakran. Ezért olyan hasznos és fontos része ez az értékesítési és marketing erőfeszítéseinknek: nem kell valakit elveszett leadnek tekintenünk egészen addig, amíg sokkal, de sokkal később emlékeztethetjük a potenciális ügyfeleket, hogy térjenek vissza és fejezzék be a vásárlást, érdeklődjenek, vagy tájékozódjanak a vásárláshoz szükséges információkról. 

Használható eszközök

A retargetinghez számtalan eszköz létezik, és érdemes kutatást végezned, hogy megtaláld az igényeidnek és iparágadnak legjobban megfelelőt. Mind a Google, mind a Facebook lehetővé teszi, hogy ezt a platformjaikon keresztül tedd meg, így ideális kiindulópont, ha kezdő vagy és már ismered a felületüket, de mi most e cikk céljaira, a Google Remarketingre fogunk összpontosítani.

Remarketing listák létrehozása

A remarketing listák segítségével szegmentálhatod látogatóidat, és ellenőrizheted, hogy visszatérnek-e az oldaladra. Ha például van egy „legjobb eladások” kategória az oldaladon, akkor elmenthetsz egy „legjobb eladók listája” nevű listát, így a címke megmondja a Google-nak, hogy mentse el azokat az embereket, akik meglátogatják ezt az oldalt, így a hirdetéseid felkérhetik őket, hogy látogassanak el újra erre az oldalra, vagy megmutathatnak nekik egy válogatást a legkelendőbb termékekből, melyekről lemaradnak. 

Remarketing-kampányok létrehozása

Ezek azok a tényleges kampányok, amelyek felhasználják ezeket a listákat. Ha már tudod, hogy milyen listákról és oldalakról és milyen oldalakra szeretnéd visszairányítani az embereket, akkor felépítheted a kampányaid konkrét üzenetekkel és hirdetésekkel, amelyeket a Google a szokásos internethasználatuk során fog nekik mutatni. 

A Google Remarketing különböző módjai 

A Google Remarketing használatának módja tőled függ, a vállalkozásodról és ágazattól, a költségvetésedtől és a céljaidtól. A reszponzív display hirdetésekkel történő remarketing, amelyek a megszokott vizuális megjelenítéseket is felhasználják, egyszerű és könnyű módja a remarketing kampány gyors elindításának. Az azonnali felismerhetőség segít megragadni a közönség figyelmét és azonnal bizalmat épít. 

A YouTube-videókkal is végezhetsz remarketinget, ami kiváló eszköz lehet az érdeklődők figyelmének fenntartására és a márkaismertség általános növelésére. Ennek a funkciónak a használatához egyszerűen össze kell kapcsolnod YouTube fiókodat a Google Ads fiókoddal, és létre kell hoznod egy külön listát erre a célra.  

Dinamikus remarketing

A dinamikus remarketing azt jelenti, hogy a korábbi látogatóknak újra megmutathatod azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amelyeket a Te webhelyeden megtekintettek, amikor más, a Display-hálózat részét képező webhelyeket és alkalmazásokat böngésznek. Ez a funkció segít Neked képhirdetések létrehozásában, így nem kell minden egyes hirdetéshez külön hirdetést létrehoznod. Ha te például egy online kiskereskedő vagy, akinek több száz vagy több ezer termék van a kínálatában, a dinamikus remarketing felbecsülhetetlen értékű eszköz lehet. 

Mobilalkalmazás-specifikus remarketing 

Kiválaszthatod azt is, hogy csak azokat az embereket célozd meg, akik a Te mobilos webhelyedet böngészik vagy mobilalkalmazásodat használják, és hirdethetsz nekik, amikor más webhelyeket böngésznek vagy más alkalmazásokat használnak, ugyanúgy, ahogy máshol a Display Network működik. 

Remarketing listák keresőhirdetésekhez

Az RSLA egy olyan funkció, amely lehetővé teszi, hogy a korábbi látogatók számára is megjelenítsd hirdetéseid, mivel a Te webhelyed elhagyása után is folytatják a kapcsolódó kereséseket. A kereső és vásárlási hirdetések között beállíthatsz licitmódosítókat, hogy passzívabban vagy agresszívebben licitáljon attól függően, hogy a közönséglistán szereplő emberek mire keresnek. 

Ne feledkezz meg a Google Analyticsről

A Google Analytics létfontosságú része lesz a retargeting stratégiájának. Az itt kapott földrajzi, időbeli és akciókra vonatkozó statisztikák lesznek a legjobb módjai a retargeting listák és kampányok létrehozásának. Figyelj azokra az oldalakra, amelyek a legtöbb látogatást kapják, és a legtöbb időt töltik az oldalon. Ne feledd, hogy azok az emberek, akik némi időt töltöttek az oldaladon keresgéléssel és a termék- vagy szolgáltatásinformációk megtekintésével, egészen másképp fognak reagálni a retargeting erőfeszítéseidre, mint azok, akik a kezdőlapot pásztázták és “elpattantak”, és ezt figyelembe kell vennie a kampányok létrehozásakor. Válaszd szét ezt a két célcsoportot, és hozz létre különböző üzeneteket mindkettőjük számára. 

Újracélzás akció szerint

Ne felejts el retargetelni aszerint, hogy az érdeklődő milyen műveleteket hajt végre a webhelyén, vagy hogyan jut el a hirdetésedhez. A viselkedés szerinti szegmentálás elengedhetetlen ahhoz, hogy az egyes látogatótípusok számára a megfelelő üzenetküldést választhasd ki, és képes leszel látni a trendeket, valamint előre jelezni, hogy milyen akciókat fognak valószínűleg végrehajtani. 

Megválaszthatod, hogy hányszor jelenjen meg egy érdeklődőnek a retargeting erőfeszítése, mielőtt elveszett leadnek tekinti, ezért figyelj erre, végezd el a kellő körültekintést, és ne költsd a költségvetésed elveszett leadekre. Ne hagyd, hogy a végtelenségig folytatódjon – különösen az olyan invazívabb hirdetések esetében, mint a YouTube retargeting. Nekem egy YouTube-hirdetés körülbelül három hónapig jelent meg, és már több mint hússzor láttam. A helyzet az, hogy nem én vagyok a célközönségük. Nem használom azt, amit ők árulnak. Bele sem merek gondolni, hogy mennyit költöttek rám, pedig soha nem fogok konvertálni. Légy okos. Mindig lesznek új érdeklődők. 

Felelősségi nyilatkozat

Fontos, hogy a remarketing kampány megtervezésekor vedd figyelembe a GDPR-t. Bár a GDPR nem fogja megakadályozni a Google Ads segítségével történő remarketinget, tisztában kell lenned azzal, hogy a látogatótól engedélyt kell kérned, mielőtt cookie-t használnál rajta. Elég egy egyszerű felugró ablak, hogy beleegyezik vagy nem, amikor először érkeznek az oldaladra. A GDPR másik követelménye, hogy nyilvántartást kell vezetned arról, hogy a látogatók megadták beleegyezésüket, és hogy frissítened kell adatvédelmi szabályzatod, és ennek tartalmaznia kell minden olyan harmadik félre vonatkozó információt, amely hozzáférhet a látogatók adataihoz. 

Sok sikert a retargeting kampányokhoz!

Foglald le ingyenes PPC auditod még ma

Ingyenes Google/Facebook Ads auditunk segít Neked abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki hirdetési költségvetésedből, és kiemelkedő eredményeket érj el céged számára. Auditunkban megvalósítható ajánlásokat fogalmazunk meg kampányod teljesítményének javítására, beleértve a fiókstruktúrát, a költségvetés kezelését, a kulcsszavak felülvizsgálatát, a hirdetési szövegek felülvizsgálatát, a nyomon követést, a landing oldalak optimalizálását és még sok minden mást.
  • Azonosítsd a jelenlegi fizetett keresési stratégiád gyengeségeit és buktatóit
  • Fedezd fel a kampány teljesítményének javítása érdekében megvalósítható lépéseket
  • Csökkentsd a PPC hirdetési kiadásait, miközben javítsd az értékesítést és a leadgenerálást
  • Értékeld, hogy mi vagyunk-e a legmegfelelőbb hosszú távú PPC-partner céged számára
Kapj azonnali választ a legsürgetőbb kérdéseidre, és szerezd meg a kampányok teljesítményének javítására és vállalkozásod következő szintre emelésére vonatkozó, hasznosítható információkat.

Turbózd fel a hirdetéseid eredményeit

Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Neked. Felhívjuk figyelmed, hogy ez az ingyenes PPC Audit a szabad kapacitás függvénye.

Ezeket az információkat csak arra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A részletekért lásd az adatvédelmi tájékoztatónk.

Foglald le ingyenes PPC auditod még ma

Ingyenes Google/Facebook Ads auditunk segít Neked abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki hirdetési költségvetésedből, és kiemelkedő eredményeket érj el céged számára. Auditunkban megvalósítható ajánlásokat fogalmazunk meg kampányod teljesítményének javítására, beleértve a fiókstruktúrát, a költségvetés kezelését, a kulcsszavak felülvizsgálatát, a hirdetési szövegek felülvizsgálatát, a nyomon követést, a landing oldalak optimalizálását és még sok minden mást.
  • Azonosítsd a jelenlegi fizetett keresési stratégiád gyengeségeit és buktatóit
  • Fedezd fel a kampány teljesítményének javítása érdekében megvalósítható lépéseket
  • Csökkentsd a PPC hirdetési kiadásait, miközben javítsd az értékesítést és a leadgenerálást
  • Értékeld, hogy mi vagyunk-e a legmegfelelőbb hosszú távú PPC-partner céged számára
Kapj azonnali választ a legsürgetőbb kérdéseidre, és szerezd meg a kampányok teljesítményének javítására és vállalkozásod következő szintre emelésére vonatkozó, hasznosítható információkat.

Turbózd fel a hirdetéseid eredményeit

Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Neked. Felhívjuk figyelmed, hogy ez az ingyenes PPC Audit a szabad kapacitás függvénye.

Ezeket az információkat csak arra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A részletekért lásd az adatvédelmi tájékoztatónk.

  • Klikk ROI
    Petőfi Sándor utca 65/2
    Fertőszentmiklós
    Győr Moson Sopron
    9444
Copyright © 2024 Klikk ROI, Megtérülő Online Marketing Megoldások
Adatkezelési tájékoztató