Megközelítésünk az online marketing stratégia fejlesztéséhez
Először is meg kell határoznod a márkád céljait és célkitűzéseit. Az is döntő fontosságú, hogy mérlegeld, mi határozza meg vállalkozásod sikerét. Ha már meghatároztad, hogy számodra mit jelent a siker, akkor ez lesz az alapja a KPI-knek, amelyek az alkalmazottakat vezérlik, és segítenek mérni, hogy mennyire sikeres a kampányod.
A digitális világ azonban olyan frenetikus ütemben változik, hogy a vállalkozásoknak szinte lehetetlen a piac „pulzusán tartani az ujjukat”. Ahhoz, hogy online jelenléted a lehető legjobban kihasználhasd, szakértelemre van szükséged az aktuális iparági trendek tekintetében, valamint abban, hogy hogyan tudod a legjobban felhasználni a pénzed.
Miután átvettük a stratégiádat, tanácsot adunk Neked, hogyan optimalizálhatod a legjobban a kampányod az értékesítési célok elérése érdekében. Amint stratégiád megszövi a maga varázslatát, B2B vállalkozásod meg fogja érezni a bejövő érdeklődők és megkeresések gyümölcsét. Hihetetlenül fontos ezt mérni, és ebben tudunk segíteni. Tanácsot adunk Neked, hogyan növelheted a bejövő leadeket, de az értékesítési célok eléréséhez szükséges mérőszámokat is. A kampány teljes időtartama alatt nyomon követjük, hogy mennyire sikeres a kampányod.
A vállalkozások általában figyelemmel kísérik a közösségi médiában való részvételt – egyszerűen azért, mert az online analitika megkönnyíti ezt. A digitális elkötelezettséget azonban online értékesítésre kell konvertálni, és ez nem a legkönnyebb.
Bár ebben is tudunk segítséget nyújtani, azt tapasztaljuk, hogy az ügyfelek általában a következőkkel kapcsolatban fordulnak hozzánk:
● Sikeres online jelenlét kialakítása és fenntartása több médiafelületen (Facebook, LinkedIn, Instagram)
● Digitális analitika
● Facebook-hirdetések és Google-hirdetések
● E-mail marketing és e-mail marketing automatizálás
● Vállalkozásod befektetése megtérülésének (ROI) növelése
Nemcsak a célok megtervezésében és megvalósításában segítünk, hanem éjjel-nappal támogatást is nyújtunk az online marketing célok eléréséhez.