Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Menü

Online marketing-stratégia

Az online marketing stratégia egy hosszú távú terv, amely a digitális csatornák kihasználásán alapul az online jelenlét fejlesztése vagy erősítése érdekében. A digitális marketing minden aspektusát magában foglalja, kezdve a weboldalak optimalizálásától, a tartalomkészítéstől, a közösségi médiában való részvételtől, az e-mail-kampányok végrehajtásától, a keresőmotor- optimalizálás (SEO) megvalósításától, a pay-per-click reklám (PPC) felhasználásán át még sok más területig.

Miért olyan fontos a digitálismarketing-stratégia?

Napjainkban a legtöbb vállalkozás a digitálismarketing-stratégiát a szélesebb körű marketingkampánya létfontosságú sarokkövévé teszi. Az online marketing stratégia optimalizálásának legjobb módja, ha biztosítja, hogy a kampány üzenete, célkitűzései és hangvétele összhangban legyen a szélesebb körű marketingstratégia többi részével.

Ennek egyszerű oka van. Az online marketing stratégiák célja, hogy létrehozzák és fejlesszék a márkádat. Amint az emberek találkoznak a márkáddal, az egyértelmű és következetes üzenet segít a márka iránti elkötelezettségben, és segít elérni a célkitűzéseid és a kulcsfontosságú teljesítménymutatókat (KPI-k).

Az online marketing stratégia előnyei

Az online marketing stratégia elengedhetetlen a modern vállalkozások számára – különösen azok számára, amelyek már rendelkeznek online jelenléttel. Egyszerűen fogalmazva, ha vannak marketingcéljaid, akkor tervet kell kidolgoznod arra, hogyan érheted el azokat.

Digitálismarketing-stratégia nélkül a vállalkozások nagyobb valószínűséggel fognak céltalanul pénzt áramoltatni online jelenlétükbe, anélkül, hogy világos utat találnának a céljaik eléréséhez. Már egy alapszintű digitálismarketing-stratégia is útitervet biztosít, amely az erőfeszítéseket és a költségvetést konkrét célok felé irányítja. Egy jól kidolgozott online marketing stratégia – amely aprólékos részletességgel kidolgozott – lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy javítsák az értékesítés, a célok, a láthatóság és az általános üzleti és márkanövekedés teljesítményét.

Az alábbiakban bemutatjuk, milyen előnyökkel jár a vállalkozások számára az online marketing stratégia kidolgozása:

1

A befektetés megtérülésének maximalizálása (ROI)

Egy jól meghatározott stratégián keresztül a vállalkozások stratégiailag oszthatják el az erőforrásokat, és olyan csatornákra összpontosíthatnak, amelyek rezonálnak a célközönségükkel. Mi ennek a legnagyobb előnye? Többé nem költenek pénzt olyan digitális területekre, amelyek egyszerűen nem működnek.
Nem ritka, hogy a vállalkozások úgy közelítik meg digitálismarketing-stratégiájukat, hogy nem ismerik célközönségüket. Ha azonban időt szánnak a közönség és preferenciáik megértésére, a vállalkozások testre szabhatják a tartalmat, és javíthatják elérésüket. Minden olyan vállalkozás, amely megteszi ezt, hatalmas növekedést fog tapasztalni az elkötelezettség és a konverziós arányok terén.

2

Optimalizált precíziós célzás

3

Kitűnő ügyfélbetekintés

Egy részletes online marketing terv nagyban növeli a vállalkozás rendelkezésére álló adatpotenciált. Ha egy vállalkozás tudja, hogy mi működik nála és a közönségénél, akkor személyre szabottabb kampányokkal és részletesebb közönségszegmentálással tud dolgozni.
Az erős értékajánlat lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kitűnjenek a zsúfolt piacon. Az ügyfelek szeretnek vásárolni, és a legjobb ár-érték arányú terméket, szolgáltatást választják. Ha egy vállalkozás a weboldalán vagy a hirdetéseiben nagyszerű értékajánlatott alakított ki, ez növeli az értékesítés valószínűségét, az átlagos rendelési értéket és a vásárlói hűséget.

4

Az értékajánlat láthatósága

5

Optimális működés

Amint egy vállalkozás rendelkezik digitálismarketing-tervvel, tájékozottabb lesz abban, hogy marketingrészlegét a fontos területek alapján strukturálja. Ez biztosítja, hogy a vállalkozások az erősségeikre összpontosítsanak, és idejüket a képességeiknek közvetlenül megfelelő kampányterületekre fordítsák.
A stratégiai megközelítés lehetővé teszi a kampány folyamatos finomítását az adatelemzés, a mérőszámok meghatározása és a felmerülő trendekhez való alkalmazkodás révén. Az üzleti stratégia olyan struktúrát biztosít, amely nagyobb mozgékonyságot tesz lehetővé a piacon, és felvértezi a vállalkozást a szükséges rugalmassággal a változó digitális környezetben való navigáláshoz.

6

Folyamatos finomhangolás

1

A befektetés megtérülésének maximalizálása (ROI)

Egy jól meghatározott stratégián keresztül a vállalkozások stratégiailag oszthatják el az erőforrásokat, és olyan csatornákra összpontosíthatnak, amelyek rezonálnak a célközönségükkel. Mi ennek a legnagyobb előnye? Többé nem költenek pénzt olyan digitális területekre, amelyek egyszerűen nem működnek.

2

Optimalizált precíziós célzás

Nem ritka, hogy a vállalkozások úgy közelítik meg digitálismarketing-stratégiájukat, hogy nem ismerik célközönségüket. Ha azonban időt szánnak a közönség és preferenciáik megértésére, a vállalkozások testre szabhatják a tartalmat, és javíthatják elérésüket. Minden olyan vállalkozás, amely megteszi ezt, hatalmas növekedést fog tapasztalni az elkötelezettség és a konverziós arányok terén.

3

Kitűnő ügyfélbetekintés

Egy részletes online marketing terv nagyban növeli a vállalkozás rendelkezésére álló adatpotenciált. Ha egy vállalkozás tudja, hogy mi működik nála és a közönségénél, akkor személyre szabottabb kampányokkal és részletesebb közönségszegmentálással tud dolgozni.

4

Az értékajánlat láthatósága

Az erős értékajánlat lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kitűnjenek a zsúfolt piacon. Az ügyfelek szeretnek vásárolni, és a legjobb ár-érték arányú terméket, szolgáltatást választják. Ha egy vállalkozás a weboldalán vagy a hirdetéseiben nagyszerű értékajánlatott alakított ki, ez növeli az értékesítés valószínűségét, az átlagos rendelési értéket és a vásárlói hűséget.

5

Optimális működés

Amint egy vállalkozás rendelkezik digitálismarketing-tervvel, tájékozottabb lesz abban, hogy marketingrészlegét a fontos területek alapján strukturálja. Ez biztosítja, hogy a vállalkozások az erősségeikre összpontosítsanak, és idejüket a képességeiknek közvetlenül megfelelő kampányterületekre fordítsák.

6

Folyamatos finomhangolás

A stratégiai megközelítés lehetővé teszi a kampány folyamatos finomítását az adatelemzés, a mérőszámok meghatározása és a felmerülő trendekhez való alkalmazkodás révén. Az üzleti stratégia olyan struktúrát biztosít, amely nagyobb mozgékonyságot tesz lehetővé a piacon, és felvértezi a vállalkozást a szükséges rugalmassággal a változó digitális környezetben való navigáláshoz.

Megközelítésünk az online marketing stratégia fejlesztéséhez

Először is meg kell határoznod a márkád céljait és célkitűzéseit. Az is döntő fontosságú, hogy mérlegeld, mi határozza meg vállalkozásod sikerét. Ha már meghatároztad, hogy számodra mit jelent a siker, akkor ez lesz az alapja a KPI-knek, amelyek az alkalmazottakat vezérlik, és segítenek mérni, hogy mennyire sikeres a kampányod.

A digitális világ azonban olyan frenetikus ütemben változik, hogy a vállalkozásoknak szinte lehetetlen a piac „pulzusán tartani az ujjukat”. Ahhoz, hogy online jelenléted a lehető legjobban kihasználhasd, szakértelemre van szükséged az aktuális iparági trendek tekintetében, valamint abban, hogy hogyan tudod a legjobban felhasználni a pénzed.

Miután átvettük a stratégiádat, tanácsot adunk Neked, hogyan optimalizálhatod a legjobban a kampányod az értékesítési célok elérése érdekében. Amint stratégiád megszövi a maga varázslatát, B2B vállalkozásod meg fogja érezni a bejövő érdeklődők és megkeresések gyümölcsét. Hihetetlenül fontos ezt mérni, és ebben tudunk segíteni. Tanácsot adunk Neked, hogyan növelheted a bejövő leadeket, de az értékesítési célok eléréséhez szükséges mérőszámokat is. A kampány teljes időtartama alatt nyomon követjük, hogy mennyire sikeres a kampányod.

A vállalkozások általában figyelemmel kísérik a közösségi médiában való részvételt – egyszerűen azért, mert az online analitika megkönnyíti ezt. A digitális elkötelezettséget azonban online értékesítésre kell konvertálni, és ez nem a legkönnyebb.

Bár ebben is tudunk segítséget nyújtani, azt tapasztaljuk, hogy az ügyfelek általában a következőkkel kapcsolatban fordulnak hozzánk:
● Sikeres online jelenlét kialakítása és fenntartása több médiafelületen (Facebook, LinkedIn, Instagram)
● Digitális analitika
● Facebook-hirdetések és Google-hirdetések
● E-mail marketing és e-mail marketing automatizálás
● Vállalkozásod befektetése megtérülésének (ROI) növelése

Nemcsak a célok megtervezésében és megvalósításában segítünk, hanem éjjel-nappal támogatást is nyújtunk az online marketing célok eléréséhez.
4 ok hogy együtt dolgozzunk
01

PPC szakosodás

Tapasztalt csapatunk egykori Facebook- alkalmazottal több ezer órát fektetett a Pay Per Click alapismereteinek fejlesztésébe, és kis, közepes, valamint nagy költségvetésekkel és több száz nemzetközi PPC-kampánnyal dolgozott már. Ez az, amihez a legjobban értünk, és az iparág legjobb gyakorlatait, bennfentes ismereteinket és az egyedi fejlesztésű versenytárselemző eszközünket is felhasználjuk, hogy javítsuk kampányod ROI-ját.
02

Keretrendszer

Egyedi, adatvezérelt keretrendszerünket alkalmazzuk PPC teljesítménymarketing erőfeszítéseink során, amely lehetővé teszi számunkra a kampányok teljesítményének növelését és a hipotézisek teszteléssel történő validálását. Miután évekig nyomon követtük és javítottuk a belső működésünket, ezt a keretrendszert használjuk ügyfeleink növekedésének segítésére, így a folyamat szervezetté és hatékonnyá válik.
03

Teljesítményalapú modell

Csak olyan ügyfeleket vállalunk, akikről tudjuk, hogy hihetetlen eredményeket érhetünk el, és teljesítményarányos modell alapján számolunk el. Mindenről mi gondoskodunk, és soha nem fogsz meglepetésszerű díjat kapni. Minden ügyfelünk értékes partner, és csak akkor keresünk, ha jól teljesítünk.
04

Átláthatóság

Az átláthatóság iránti elkötelezettségünk töretlen. Tevékenységeinkről világos betekintést nyújtunk, és korlátlanul, 24/7-ben hozzáférhetsz minden adatodhoz, így mindig képben vagy kampányaid teljesítményével kapcsolatban. Teljesítményalapú árazásunk tekintetében is 100%-os átláthatóságra törekszünk. Nincsenek rejtett díjak.
Ügyfeleink mondják

K. Richárd

"Krisztián segített újjáépíteni cégem online jelenlétét illetve kidolgozott egy stratégiát hogy több ügyfél érkezzen a tanácsadó cégemhez. Teljesen átalakították a meglévő Google Ads kampányainkat, és a változtatások után az átkattintási arány drámaian megnőtt, a kattintásonkénti költségünk folyamatosan csökkent. Ami a legfontosabb, hogy jelentős növekedést tapasztaltunk a konverziókban. Teljes szívemből ajánlom őket."

John S.

"We've been working with Krisztian for almost 7 years now and the experience has been amazing. Even though our market in the UK is tough, Krisztian has helped us stand out from the competition. Our sales are better than ever, and they really care about our success. We highly recommend them to any company, big or small, wanting to boost their revenue from online ads"

E. Tamás

"Kezdő vagyok, aki még soha nem csinált közösségi média reklámot, azonban Krisztián sokat segített abban, hogy a Facebookról ügyfeleket szerezzek burkoló vállalkozásomnak. Nagyon elégedett vagyok, és nagyra értékelem a segítségét, köszönöm!"

K. Richárd

"Krisztián segített újjáépíteni cégem online jelenlétét illetve kidolgozott egy stratégiát hogy több ügyfél érkezzen a tanácsadó cégemhez. Teljesen átalakították a meglévő Google Ads kampányainkat, és a változtatások után az átkattintási arány drámaian megnőtt, a kattintásonkénti költségünk folyamatosan csökkent. Ami a legfontosabb, hogy jelentős növekedést tapasztaltunk a konverziókban. Teljes szívemből ajánlom őket."

John S.

"We've been working with Krisztian for almost 7 years now and the experience has been amazing. Even though our market in the UK is tough, Krisztian has helped us stand out from the competition. Our sales are better than ever, and they really care about our success. We highly recommend them to any company, big or small, wanting to boost their revenue from online ads"

E. Tamás

"Kezdő vagyok, aki még soha nem csinált közösségi média reklámot, azonban Krisztián sokat segített abban, hogy a Facebookról ügyfeleket szerezzek burkoló vállalkozásomnak. Nagyon elégedett vagyok, és nagyra értékelem a segítségét, köszönöm!"

Foglald le ingyenes PPC auditod még ma

Ingyenes Google/Facebook Ads auditunk segít Neked abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki hirdetési költségvetésedből, és kiemelkedő eredményeket érj el céged számára. Auditunkban megvalósítható ajánlásokat fogalmazunk meg kampányod teljesítményének javítására, beleértve a fiókstruktúrát, a költségvetés kezelését, a kulcsszavak felülvizsgálatát, a hirdetési szövegek felülvizsgálatát, a nyomon követést, a landing oldalak optimalizálását és még sok minden mást.
  • Azonosítsd a jelenlegi fizetett keresési stratégiád gyengeségeit és buktatóit
  • Fedezd fel a kampány teljesítményének javítása érdekében megvalósítható lépéseket
  • Csökkentsd a PPC hirdetési kiadásait, miközben javítsd az értékesítést és a leadgenerálást
  • Értékeld, hogy mi vagyunk-e a legmegfelelőbb hosszú távú PPC-partner céged számára
Kapj azonnali választ a legsürgetőbb kérdéseidre, és szerezd meg a kampányok teljesítményének javítására és vállalkozásod következő szintre emelésére vonatkozó, hasznosítható információkat.

Turbózd fel a hirdetéseid eredményeit

Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Neked. Felhívjuk figyelmed, hogy ez az ingyenes PPC Audit a szabad kapacitás függvénye.

Ezeket az információkat csak arra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A részletekért lásd az adatvédelmi tájékoztatónk.

Foglald le ingyenes PPC auditod még ma

Ingyenes Google/Facebook Ads auditunk segít Neked abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki hirdetési költségvetésedből, és kiemelkedő eredményeket érj el céged számára. Auditunkban megvalósítható ajánlásokat fogalmazunk meg kampányod teljesítményének javítására, beleértve a fiókstruktúrát, a költségvetés kezelését, a kulcsszavak felülvizsgálatát, a hirdetési szövegek felülvizsgálatát, a nyomon követést, a landing oldalak optimalizálását és még sok minden mást.
  • Azonosítsd a jelenlegi fizetett keresési stratégiád gyengeségeit és buktatóit
  • Fedezd fel a kampány teljesítményének javítása érdekében megvalósítható lépéseket
  • Csökkentsd a PPC hirdetési kiadásait, miközben javítsd az értékesítést és a leadgenerálást
  • Értékeld, hogy mi vagyunk-e a legmegfelelőbb hosszú távú PPC-partner céged számára
Kapj azonnali választ a legsürgetőbb kérdéseidre, és szerezd meg a kampányok teljesítményének javítására és vállalkozásod következő szintre emelésére vonatkozó, hasznosítható információkat.

Turbózd fel a hirdetéseid eredményeit

Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Neked. Felhívjuk figyelmed, hogy ez az ingyenes PPC Audit a szabad kapacitás függvénye.

Ezeket az információkat csak arra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A részletekért lásd az adatvédelmi tájékoztatónk.

  • Klikk ROI
    Petőfi Sándor utca 65/2
    Fertőszentmiklós
    Győr Moson Sopron
    9444
Copyright © 2024 Klikk ROI, Megtérülő Online Marketing Megoldások
Adatkezelési tájékoztató