Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Menü

Landing Page tervezés

A pay-per-click (vagy PPC) landing oldal egy olyan weboldal, amelyet kifejezetten a pay-per-click hirdetési kampányokból származó forgalom fogadására terveztek. A tipikus weboldaloldalakkal ellentétben, amelyeknek többféle célja és navigációs lehetősége lehet, a PPC céloldal kizárólag arra összpontosít, hogy a látogatókat leadekké vagy vásárlókká alakítsa át.

Miért olyan fontos a Landing Page Design?

1

A konverziós arányok növelése

A célközönségét megcélzó, hatékony céloldal kidolgozása remek módja a konverziók növelésének. Talán olyan kedvezményeket vagy egyedi információkat mutat a látogatók számára, amelyek egyébként nem lennének olyan könnyen elérhetők a weboldaladon. Így tudsz igazán kitűnni versenytársaid közül.

Általában a vállalkozások egyetlen figyelemfelkeltő főcímet, egy egyedi eladási ajánlatot, egy cselekvésre való felhívást (CTA) és egy képet mutatnak be a termékükről. Mi azonban segítünk Neked abban, hogy vállalkozásodnak tökéletes landing page-e legyen.
Egyszerűen fogalmazva, sokkal könnyebb nyomon követni a kampányodhoz tartozó egyedi látogatókat, ha van egy speciális landing oldalad. Vedd figyelembe, hogy a látogatóknak milyen utat kell megtenniük, hogy elérjék a céloldalt, és tedd az útjukat a lehető legegyszerűbbé.

Próbáld meg nem túlterhelni a landing oldalt, mivel az ügyfelek zavarodottan vagy frusztráltan távozhatnak. Legyen egyszerű, letisztult és tedd vállalkozásod vonzóvá a látogatók számára. Így sokkal nagyobb esélyed lesz arra, hogy leadekké és fizető vásárlókká alakítsd őket.

2

Differenciálás

3

Jobb kampányjelentések

Ha elkülöníted a kampányaid a honlapodtól, hatékonyabban oszthatod meg a felelősséget. Az egyértelmű, egy célt szolgáló landing page-élményekkel a jelentésedből láthatod, hogy ki és mit csinál a legjobban.

Meg tudod majd állapítani, hogy melyik kampány hozza a legtöbb forgalmat, és melyik konvertálja a legjobban a látogatókat vásárlókká. Ez alapján jobb döntéseket tudsz hozni arról, hogy hova oszd el a marketingköltségvetésed.

1

A konverziós arányok növelése

A célközönségét megcélzó, hatékony céloldal kidolgozása remek módja a konverziók növelésének. Talán olyan kedvezményeket vagy egyedi információkat mutat a látogatók számára, amelyek egyébként nem lennének olyan könnyen elérhetők a weboldaladon. Így tudsz igazán kitűnni versenytársaid közül.

Általában a vállalkozások egyetlen figyelemfelkeltő főcímet, egy egyedi eladási ajánlatot, egy cselekvésre való felhívást (CTA) és egy képet mutatnak be a termékükről. Mi azonban segítünk Neked abban, hogy vállalkozásodnak tökéletes landing page-e legyen.

2

Differenciálás

Egyszerűen fogalmazva, sokkal könnyebb nyomon követni a kampányodhoz tartozó egyedi látogatókat, ha van egy speciális landing oldalad. Vedd figyelembe, hogy a látogatóknak milyen utat kell megtenniük, hogy elérjék a céloldalt, és tedd az útjukat a lehető legegyszerűbbé.

Próbáld meg nem túlterhelni a landing oldalt, mivel az ügyfelek zavarodottan vagy frusztráltan távozhatnak. Legyen egyszerű, letisztult és tedd vállalkozásod vonzóvá a látogatók számára. Így sokkal nagyobb esélyed lesz arra, hogy leadekké és fizető vásárlókká alakítsd őket.

3

Jobb kampányjelentések

Ha elkülöníted a kampányaid a honlapodtól, hatékonyabban oszthatod meg a felelősséget. Az egyértelmű, egy célt szolgáló landing page-élményekkel a jelentésedből láthatod, hogy ki és mit csinál a legjobban.

Meg tudod majd állapítani, hogy melyik kampány hozza a legtöbb forgalmat, és melyik konvertálja a legjobban a látogatókat vásárlókká. Ez alapján jobb döntéseket tudsz hozni arról, hogy hova oszd el a marketingköltségvetésed.

Hogyan tudunk segíteni a Landing Page tervezésében?

Az online jelenlétedben rejlő lehetőségek kiaknázása a hatékony céloldal kialakításával kezdődik. Segítünk Neked olyan hatékony céloldalak tervezésében, amelyek megragadják a figyelmet, és növelik a márkaaffinitást vállalkozásod számára.

1

Az igényeid megértése

Folyamatunk egy részletes kérdőívvel kezdődik, hogy megismerjük üzleti céljaid és projektcéljaid. Azzal, hogy tisztában vagyunk a Te igényeiddel, képesek vagyunk megalapozni a sikeres stratégiát és a fejlesztési fázist.

Minél világosabbak a szándékaid, annál világosabb a stratégiád az üzleti céljaid eléréséhez. Ha stratégiád kristálytiszta, ügyfeleid jobban megértik az általad nyújtott szolgáltatásokat.

2

Tervrajz létrehozása

A „wireframing” a weboldal tervezésére használt kifejezés, amely a weboldal szerkezeti szintű tervét jelenti. Együtt dolgozunk Veled a céloldal szerkezeti tervének elkészítésén, amely értékes betekintést nyújt a felhasználói élménybe, a vizuális hierarchiába és az oldal általános narratívájába. Miután elkészítettük a végleges terméket, szorosan együttműködünk Veled, hogy beépítsük a Te egyedi márkastílusodat, színeidet, képeidet és szöveged, hogy a felhasználói útvonal végső konzisztenciáját biztosítsuk. Mindent átfuttatunk rajtad, és a Te jóváhagyásod nélkül nem lesz végleges.

3

Oldalépítés és integráció

Miután a terv jóváhagyásra került, szakértő fejlesztőink az általad preferált oldalépítő segítségével teljesen működőképes landing oldalakat alakítanak ki. Akár az Unbounce, a WordPress vagy a Clickfunnels mellett döntesz, mi biztosítjuk a zökkenőmentes integrációt, miközben betartjuk a költségvetési korlátokat. Ez garantálja a zökkenőmentes és hatékony átmenetet a tervezési koncepciótól a megvalósításig.

4

Folyamatos támogatás

Konverziós Arány Optimalizálása szolgáltatásunkra támaszkodva rendszeresen végzünk A/B tesztelést és a céloldal folyamatos finomítását, hogy biztosítsuk a csúcsteljesítményt. Az olyan iparági eszközök, mint a Hotjar és a Google Analytics képességeit is felhasználjuk, hogy egyedülálló betekintést nyújtsunk a felhasználói viselkedésbe. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megalapozott, adatvezérelt döntéseket hozzunk, amelyek felerősítik a Te hirdetési megtérülésedet (ROI). A folyamatos támogatás iránti rendíthetetlen elkötelezettségünk biztosítja, hogy landing page-ed folyamatosan fejlődjön, és kézzelfogható eredményeket érjen el, összhangban változó üzleti célkitűzéseiddel és a piaci dinamikával.

1

Az igényeid megértése

Folyamatunk egy részletes kérdőívvel kezdődik, hogy megismerjük üzleti céljaid és projektcéljaid. Azzal, hogy tisztában vagyunk a Te igényeiddel, képesek vagyunk megalapozni a sikeres stratégiát és a fejlesztési fázist.

Minél világosabbak a szándékaid, annál világosabb a stratégiád az üzleti céljaid eléréséhez. Ha stratégiád kristálytiszta, ügyfeleid jobban megértik az általad nyújtott szolgáltatásokat.

2

Tervrajz létrehozása

A „wireframing” a weboldal tervezésére használt kifejezés, amely a weboldal szerkezeti szintű tervét jelenti. Együtt dolgozunk Veled a céloldal szerkezeti tervének elkészítésén, amely értékes betekintést nyújt a felhasználói élménybe, a vizuális hierarchiába és az oldal általános narratívájába. Miután elkészítettük a végleges terméket, szorosan együttműködünk Veled, hogy beépítsük a Te egyedi márkastílusodat, színeidet, képeidet és szöveged, hogy a felhasználói útvonal végső konzisztenciáját biztosítsuk. Mindent átfuttatunk rajtad, és a Te jóváhagyásod nélkül nem lesz végleges.

3

Oldalépítés és integráció

Miután a terv jóváhagyásra került, szakértő fejlesztőink az általad preferált oldalépítő segítségével teljesen működőképes landing oldalakat alakítanak ki. Akár az Unbounce, a WordPress vagy a Clickfunnels mellett döntesz, mi biztosítjuk a zökkenőmentes integrációt, miközben betartjuk a költségvetési korlátokat. Ez garantálja a zökkenőmentes és hatékony átmenetet a tervezési koncepciótól a megvalósításig.

4

Folyamatos támogatás

Konverziós Arány Optimalizálása szolgáltatásunkra támaszkodva rendszeresen végzünk A/B tesztelést és a céloldal folyamatos finomítását, hogy biztosítsuk a csúcsteljesítményt. Az olyan iparági eszközök, mint a Hotjar és a Google Analytics képességeit is felhasználjuk, hogy egyedülálló betekintést nyújtsunk a felhasználói viselkedésbe. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megalapozott, adatvezérelt döntéseket hozzunk, amelyek felerősítik a Te hirdetési megtérülésedet (ROI). A folyamatos támogatás iránti rendíthetetlen elkötelezettségünk biztosítja, hogy landing page-ed folyamatosan fejlődjön, és kézzelfogható eredményeket érjen el, összhangban változó üzleti célkitűzéseiddel és a piaci dinamikával.
4 ok hogy együtt dolgozzunk
01

PPC szakosodás

Tapasztalt csapatunk egykori Facebook- alkalmazottal több ezer órát fektetett a Pay Per Click alapismereteinek fejlesztésébe, és kis, közepes, valamint nagy költségvetésekkel és több száz nemzetközi PPC-kampánnyal dolgozott már. Ez az, amihez a legjobban értünk, és az iparág legjobb gyakorlatait, bennfentes ismereteinket és az egyedi fejlesztésű versenytárselemző eszközünket is felhasználjuk, hogy javítsuk kampányod ROI-ját.
02

Keretrendszer

Egyedi, adatvezérelt keretrendszerünket alkalmazzuk PPC teljesítménymarketing erőfeszítéseink során, amely lehetővé teszi számunkra a kampányok teljesítményének növelését és a hipotézisek teszteléssel történő validálását. Miután évekig nyomon követtük és javítottuk a belső működésünket, ezt a keretrendszert használjuk ügyfeleink növekedésének segítésére, így a folyamat szervezetté és hatékonnyá válik.
03

Teljesítményalapú modell

Csak olyan ügyfeleket vállalunk, akikről tudjuk, hogy hihetetlen eredményeket érhetünk el, és teljesítményarányos modell alapján számolunk el. Mindenről mi gondoskodunk, és soha nem fogsz meglepetésszerű díjat kapni. Minden ügyfelünk értékes partner, és csak akkor keresünk, ha jól teljesítünk.
04

Átláthatóság

Az átláthatóság iránti elkötelezettségünk töretlen. Tevékenységeinkről világos betekintést nyújtunk, és korlátlanul, 24/7-ben hozzáférhetsz minden adatodhoz, így mindig képben vagy kampányaid teljesítményével kapcsolatban. Teljesítményalapú árazásunk tekintetében is 100%-os átláthatóságra törekszünk. Nincsenek rejtett díjak.
Ügyfeleink mondják

K. Richárd

"Krisztián segített újjáépíteni cégem online jelenlétét illetve kidolgozott egy stratégiát hogy több ügyfél érkezzen a tanácsadó cégemhez. Teljesen átalakították a meglévő Google Ads kampányainkat, és a változtatások után az átkattintási arány drámaian megnőtt, a kattintásonkénti költségünk folyamatosan csökkent. Ami a legfontosabb, hogy jelentős növekedést tapasztaltunk a konverziókban. Teljes szívemből ajánlom őket."

John S.

"We've been working with Krisztian for almost 7 years now and the experience has been amazing. Even though our market in the UK is tough, Krisztian has helped us stand out from the competition. Our sales are better than ever, and they really care about our success. We highly recommend them to any company, big or small, wanting to boost their revenue from online ads"

E. Tamás

"Kezdő vagyok, aki még soha nem csinált közösségi média reklámot, azonban Krisztián sokat segített abban, hogy a Facebookról ügyfeleket szerezzek burkoló vállalkozásomnak. Nagyon elégedett vagyok, és nagyra értékelem a segítségét, köszönöm!"

K. Richárd

"Krisztián segített újjáépíteni cégem online jelenlétét illetve kidolgozott egy stratégiát hogy több ügyfél érkezzen a tanácsadó cégemhez. Teljesen átalakították a meglévő Google Ads kampányainkat, és a változtatások után az átkattintási arány drámaian megnőtt, a kattintásonkénti költségünk folyamatosan csökkent. Ami a legfontosabb, hogy jelentős növekedést tapasztaltunk a konverziókban. Teljes szívemből ajánlom őket."

John S.

"We've been working with Krisztian for almost 7 years now and the experience has been amazing. Even though our market in the UK is tough, Krisztian has helped us stand out from the competition. Our sales are better than ever, and they really care about our success. We highly recommend them to any company, big or small, wanting to boost their revenue from online ads"

E. Tamás

"Kezdő vagyok, aki még soha nem csinált közösségi média reklámot, azonban Krisztián sokat segített abban, hogy a Facebookról ügyfeleket szerezzek burkoló vállalkozásomnak. Nagyon elégedett vagyok, és nagyra értékelem a segítségét, köszönöm!"
  • Klikk ROI
    Petőfi Sándor utca 65/2
    Fertőszentmiklós
    Győr Moson Sopron
    9444
Copyright © 2024 Klikk ROI, Megtérülő Online Marketing Megoldások
Adatkezelési tájékoztató