A Facebook-hirdetésekkel olyan demográfiai adatok alapján célozhatod meg az embereket, mint a hely, az életkor, a nem, az érdeklődési kör és a viselkedés. Minél célzottabb a Facebook- hirdetési kampányod, annál valószínűbb, hogy a hirdetéseket azok az emberek látják, akik a legnagyobb valószínűséggel lesznek a vásárlóid. Ha nem használod ki a Facebook-hirdetésekben rejlő lehetőségeket, akkor hatalmas lehetőséget szalasztasz el, hogy felzárkózz versenytársaidhoz, és maximalizáld eladásaid.
Először is, megcélozhatod az embereket demográfiai adatok, például életkor, nem és lakóhely alapján. A Facebook lehetővé teszi az érdeklődési körök és viselkedés alapján történő célzást is. A Facebook azt is lehetővé teszi, hogy olyan felhasználókat célozz meg, akik már kapcsolatba léptek az oldaladdal vagy weboldaladdal. Ha valaki korábban már meglátogatta a weboldalad, vagy kapcsolatba lépett a tartalmával, akkor az érdeklődési köréhez és viselkedéséhez igazított hirdetésekkel újra megcélozhatod.
A célzási lehetőségek kihasználásával nemcsak szélesebb közönséget érhetsz el – hanem a megfelelő közönséget is. Ha a hirdetéseket olyan emberek látják, akik valóban érdeklődnek a termékeid iránt, nagyobb valószínűséggel láthatsz kiemelkedő eredményeket, például megnövekedett weboldali forgalmat vagy eladásokat.