Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Menü

Konverziós arány optimalizálása (CRO)

Miért olyan fontos a konverziós ráta optimalizálása (CRO)?

Ez egy nagyszerű kérdés. Ha egyszer már megtetted az erőfeszítést, hogy potenciális ügyfeleket irányíts a weboldaladra, tudni szeretnéd, hogy hány felhasználó végez el egy bizonyos műveletet, például mennyien vásárolnak? Ez egy trükkös mérőszám, amellyel nehéz megbarátkozni. Mi azonban mélyre ásunk, hogy elemezzük a konverziós folyamat minden egyes lépését, és néhány ügyes technikát is alkalmazunk, hogy növeljük a leadeket és az eladásokat. A továbbiakban ismertetjük a konverziós ráta optimalizálási szolgáltatás integrálásának előnyeit.

1

Növekvő jövedelmezőség és bevétel

Minél jobban optimalizált a céloldal (landing oldal) a kampányodon belül, annál több pénzt fogsz generálni a konvertált leadekből. Ez viszont több pénzt hoz a vállalkozásodnak, és több pénzt tudsz befektetni a jövődbe. Nagyon világosan meghatározott konverziós célokra és KPI-kre lesz szükséged, és a lehető legnagyobb mértékben személyre kell szabnod az élményt a célközönséged számára. Ha a közönséged már elérte a weboldaladat, és továbbra is elkötelezett marad, azt is biztosítanod kell, hogy a felhasználói élmény a lehető legzökkenőmentesebb legyen. Végső soron bizalmat építesz, és erős első benyomást kell keltened.

2

Javított felhasználói élmény

Túl könnyű beleesni abba a csapdába, hogy a CRO milyen előnyökkel járhat a vállalkozás számára anélkül, hogy figyelembe vennénk a célközönséget is. Azzal, hogy weboldalad és céloldalaid a konverziókra optimalizálod, az általános felhasználói élményt is javítja. Egy gördülékenyebb, intuitívabb weboldal boldogabb látogatókat eredményez, ami növelheti az ügyfelek elégedettségét és hűségét. A nagyszerű konverziós arány optimalizálási folyamat azt is biztosítja, hogy a weboldaladra irányított forgalom nagyobb valószínűséggel alakul át leaddé vagy értékesítéssé. Ez azt jelenti, hogy sokkal nagyobb értéket kapsz a marketingtevékenységedből, ami magasabb megtérülést (ROI) eredményez.

3

Betekintés és jelentéstétel

Minél több ügyfelet alakítasz át CRO-stratégiáiddal, annál több adat áll majd rendelkezésedre a következő döntéseidhez. Egy átfogó CRO-kampány eszközt ad az adathalmaz hosszú távú kezeléséhez.
Lehet, hogy világos célod van azzal kapcsolatban, hogy milyen mérőszámokat szeretnél nyomon követni. Azonban érdemes megfontolnod a következőket:
● Átkattintási arány
● A munkamenet átlagos időtartama
● Konverziós arány
● A közönség demográfiai jellemzői

4

Alacsonyabb költség per kattintás (CPC)

A fenti intézkedések mindegyike a kiadások optimalizálását eredményezi, hogy több vásárló legyen hajlandó költeni – alacsonyabb költségek mellett a Te vállalkozásodnál. A CPC – az az összeg, amennyibe egy hirdetés kattintásonként kerül a Te vállalkozásodnak – a Google hirdetési kiadásoknak az a része, amely a legkisebb figyelmet kapja, de mi erre fogunk összpontosítani Nálad, hogy biztosítsuk, hogy a költésed, jól elköltött pénz legyen. 

1

Növekvő jövedelmezőség és bevétel

Minél jobban optimalizált a céloldal (landing oldal) a kampányodon belül, annál több pénzt fogsz generálni a konvertált leadekből. Ez viszont több pénzt hoz a vállalkozásodnak, és több pénzt tudsz befektetni a jövődbe. Nagyon világosan meghatározott konverziós célokra és KPI-kre lesz szükséged, és a lehető legnagyobb mértékben személyre kell szabnod az élményt a célközönséged számára. Ha a közönséged már elérte a weboldaladat, és továbbra is elkötelezett marad, azt is biztosítanod kell, hogy a felhasználói élmény a lehető legzökkenőmentesebb legyen. Végső soron bizalmat építesz, és erős első benyomást kell keltened.

2

Javított felhasználói élmény

Túl könnyű beleesni abba a csapdába, hogy a CRO milyen előnyökkel járhat a vállalkozás számára anélkül, hogy figyelembe vennénk a célközönséget is. Azzal, hogy weboldalad és céloldalaid a konverziókra optimalizálod, az általános felhasználói élményt is javítja. Egy gördülékenyebb, intuitívabb weboldal boldogabb látogatókat eredményez, ami növelheti az ügyfelek elégedettségét és hűségét. A nagyszerű konverziós arány optimalizálási folyamat azt is biztosítja, hogy a weboldaladra irányított forgalom nagyobb valószínűséggel alakul át leaddé vagy értékesítéssé. Ez azt jelenti, hogy sokkal nagyobb értéket kapsz a marketingtevékenységedből, ami magasabb megtérülést (ROI) eredményez.

3

Betekintés és jelentéstétel

Minél több ügyfelet alakítasz át CRO-stratégiáiddal, annál több adat áll majd rendelkezésedre a következő döntéseidhez. Egy átfogó CRO-kampány eszközt ad az adathalmaz hosszú távú kezeléséhez.
Lehet, hogy világos célod van azzal kapcsolatban, hogy milyen mérőszámokat szeretnél nyomon követni. Azonban érdemes megfontolnod a következőket:
● Átkattintási arány
● A munkamenet átlagos időtartama
● Konverziós arány
● A közönség demográfiai jellemzői

4

Alacsonyabb költség per kattintás (CPC)

A fenti intézkedések mindegyike a kiadások optimalizálását eredményezi, hogy több vásárló legyen hajlandó költeni – alacsonyabb költségek mellett a Te vállalkozásodnál. A CPC – az az összeg, amennyibe egy hirdetés kattintásonként kerül a Te vállalkozásodnak – a Google hirdetési kiadásoknak az a része, amely a legkisebb figyelmet kapja, de mi erre fogunk összpontosítani Nálad, hogy biztosítsuk, hogy a költésed, jól elköltött pénz legyen. 

Hogyan tudunk segíteni a konverziós ráta optimalizálásában (CRO)?

1

Fejlett jelentéskészítés és betekintés

Átfogó stratégiánk és adatelemzésünk meglátásaiból kiindulva, a Te vállalkozásodra szabott jelentéseket készítünk. Ezek a jelentések a webhely problémáinak felismerésében és a konverziós arány javításának nyomon követésében segítenek.

Az alapvető mérőszámoknál mélyebbre hatolunk, és az analitika mélyére ásunk, hogy feltárjuk a rejtett trendeket és az optimalizálási lehetőségeket. Fejlett jelentéskészítési lehetőségeinkkel mélyebb megértést nyerhetsz közönségedről, annak viselkedéséről, valamint arról, hogyan lehet őket hatékonyan bevonni és konvertálni.
A fejlett jelentéskészítés mellett olyan eszközöket fogunk használni, mint a Hotjar, hogy felfedezzük és megoldjuk a konverziót gátló akadályokat. Megtaláljuk a felhasználók által a webhelyeddel kapcsolatban felmerülő problémákat, és megoldásokat kínálunk, hogy több ügyfél férhessen hozzá a szolgáltatásaidhoz.

Az átállás nem könnyű. Felfedjük a konverziós folyamat fájdalmas pontjait. Azonban ezeknek a kihívásoknak a közvetlen kezelésével racionalizáljuk a felhasználói élményt, és megnyitjuk az utat a konverziók és az ügyfélelégedettség növekedése előtt.

2

Hibaelhárítás és problémamegoldás

3

KPI betekintés

Elakadtál a csapatod segítésében, hogy olyan KPI-ket dolgozzon ki, amelyek segítenek a célok elérésében? Ha megértjük, hogy mely mérőszámok a legfontosabbak, és hol szeretnéd növelni a konverziókat, megalapozzuk a célzott stratégiát és az érthető jelentéstételt.

Együttműködő megközelítésünk biztosítja az üzleti célok és a CRO-kezdeményezések összehangolását, világos viszonyítási pontokat és mérföldköveket határozva meg a sikerhez. Legyen szó az online értékesítés növeléséről, több lead generálásáról vagy az elkötelezettségi mutatók javításáról, együttműködünk Veled a mérhető eredményeket hozó és a hosszú távú növekedést támogató KPI-k meghatározásában.
Egy sziklaszilárd Google Analytics és Google Tag Manager beállítással nyomon követjük a számodra legfontosabb konverziókat. Ez valós idejű áttekinthetőséget biztosít a konverzióoptimalizálási erőfeszítéseink sikeréről.

Csapatunk a Te egyedi konverziós céljaidhoz igazított célbeállításokra specializálódott. A fejlett nyomonkövetési képességek kihasználásával részletes betekintést nyújtunk számodra a felhasználói viselkedésről és a kampány teljesítményéről. A kéznél lévő, hasznosítható adatokkal megalapozott döntéseket hozhatsz, optimalizálhatod marketingstratégiáidat, és folyamatosan javíthatod a konverziós arányokat és a megtérülést.

4

Google Analytics és Google Tag Manager kezelése

5

A/B tesztelés

Segítünk Neked egy átfogó A/B tesztelési stratégia kidolgozásában, amely a Te konkrét üzleti céljaidra és célközönségére szabott. Ez magában foglalja a kulcsfontosságú mérőszámok azonosítását, a hipotézisek meghatározását és a tesztelési variációk felvázolását.

Az A/B tesztelés során kipróbáljuk a weboldal különböző elemeit, például a címsorokat, a call- to-actionst, az elrendezéseket és a képeket. Ezután szorosan figyelemmel kísérjük az A/B teszteket valós időben, hogy nyomon követhessük a teljesítménymutatókat, és azonosíthassuk az esetleges problémákat vagy anomáliákat, hogy weboldalad a lehető legjobban optimalizálhassuk.

1

Fejlett jelentéskészítés és betekintés

Átfogó stratégiánk és adatelemzésünk meglátásaiból kiindulva, a Te vállalkozásodra szabott jelentéseket készítünk. Ezek a jelentések a webhely problémáinak felismerésében és a konverziós arány javításának nyomon követésében segítenek.

Az alapvető mérőszámoknál mélyebbre hatolunk, és az analitika mélyére ásunk, hogy feltárjuk a rejtett trendeket és az optimalizálási lehetőségeket. Fejlett jelentéskészítési lehetőségeinkkel mélyebb megértést nyerhetsz közönségedről, annak viselkedéséről, valamint arról, hogyan lehet őket hatékonyan bevonni és konvertálni.

2

Hibaelhárítás és problémamegoldás

A fejlett jelentéskészítés mellett olyan eszközöket fogunk használni, mint a Hotjar, hogy felfedezzük és megoldjuk a konverziót gátló akadályokat. Megtaláljuk a felhasználók által a webhelyeddel kapcsolatban felmerülő problémákat, és megoldásokat kínálunk, hogy több ügyfél férhessen hozzá a szolgáltatásaidhoz.

Az átállás nem könnyű. Felfedjük a konverziós folyamat fájdalmas pontjait. Azonban ezeknek a kihívásoknak a közvetlen kezelésével racionalizáljuk a felhasználói élményt, és megnyitjuk az utat a konverziók és az ügyfélelégedettség növekedése előtt.

3

KPI betekintés

Elakadtál a csapatod segítésében, hogy olyan KPI-ket dolgozzon ki, amelyek segítenek a célok elérésében? Ha megértjük, hogy mely mérőszámok a legfontosabbak, és hol szeretnéd növelni a konverziókat, megalapozzuk a célzott stratégiát és az érthető jelentéstételt.

Együttműködő megközelítésünk biztosítja az üzleti célok és a CRO-kezdeményezések összehangolását, világos viszonyítási pontokat és mérföldköveket határozva meg a sikerhez. Legyen szó az online értékesítés növeléséről, több lead generálásáról vagy az elkötelezettségi mutatók javításáról, együttműködünk Veled a mérhető eredményeket hozó és a hosszú távú növekedést támogató KPI-k meghatározásában.

4

Google Analytics és Google Tag Manager kezelése

Egy sziklaszilárd Google Analytics és Google Tag Manager beállítással nyomon követjük a számodra legfontosabb konverziókat. Ez valós idejű áttekinthetőséget biztosít a konverzióoptimalizálási erőfeszítéseink sikeréről.

Csapatunk a Te egyedi konverziós céljaidhoz igazított célbeállításokra specializálódott. A fejlett nyomonkövetési képességek kihasználásával részletes betekintést nyújtunk számodra a felhasználói viselkedésről és a kampány teljesítményéről. A kéznél lévő, hasznosítható adatokkal megalapozott döntéseket hozhatsz, optimalizálhatod marketingstratégiáidat, és folyamatosan javíthatod a konverziós arányokat és a megtérülést.

5

A/B tesztelés

Segítünk Neked egy átfogó A/B tesztelési stratégia kidolgozásában, amely a Te konkrét üzleti céljaidra és célközönségére szabott. Ez magában foglalja a kulcsfontosságú mérőszámok azonosítását, a hipotézisek meghatározását és a tesztelési variációk felvázolását.

Az A/B tesztelés során kipróbáljuk a weboldal különböző elemeit, például a címsorokat, a call- to-actionst, az elrendezéseket és a képeket. Ezután szorosan figyelemmel kísérjük az A/B teszteket valós időben, hogy nyomon követhessük a teljesítménymutatókat, és azonosíthassuk az esetleges problémákat vagy anomáliákat, hogy weboldalad a lehető legjobban optimalizálhassuk.
4 ok hogy együtt dolgozzunk
01

PPC szakosodás

Tapasztalt csapatunk egykori Facebook- alkalmazottal több ezer órát fektetett a Pay Per Click alapismereteinek fejlesztésébe, és kis, közepes, valamint nagy költségvetésekkel és több száz nemzetközi PPC-kampánnyal dolgozott már. Ez az, amihez a legjobban értünk, és az iparág legjobb gyakorlatait, bennfentes ismereteinket és az egyedi fejlesztésű versenytárselemző eszközünket is felhasználjuk, hogy javítsuk kampányod ROI-ját.
02

Keretrendszer

Egyedi, adatvezérelt keretrendszerünket alkalmazzuk PPC teljesítménymarketing erőfeszítéseink során, amely lehetővé teszi számunkra a kampányok teljesítményének növelését és a hipotézisek teszteléssel történő validálását. Miután évekig nyomon követtük és javítottuk a belső működésünket, ezt a keretrendszert használjuk ügyfeleink növekedésének segítésére, így a folyamat szervezetté és hatékonnyá válik.
03

Teljesítményalapú modell

Csak olyan ügyfeleket vállalunk, akikről tudjuk, hogy hihetetlen eredményeket érhetünk el, és teljesítményarányos modell alapján számolunk el. Mindenről mi gondoskodunk, és soha nem fogsz meglepetésszerű díjat kapni. Minden ügyfelünk értékes partner, és csak akkor keresünk, ha jól teljesítünk.
04

Átláthatóság

Az átláthatóság iránti elkötelezettségünk töretlen. Tevékenységeinkről világos betekintést nyújtunk, és korlátlanul, 24/7-ben hozzáférhetsz minden adatodhoz, így mindig képben vagy kampányaid teljesítményével kapcsolatban. Teljesítményalapú árazásunk tekintetében is 100%-os átláthatóságra törekszünk. Nincsenek rejtett díjak.
Ügyfeleink mondják

K. Richárd

"Krisztián segített újjáépíteni cégem online jelenlétét illetve kidolgozott egy stratégiát hogy több ügyfél érkezzen a tanácsadó cégemhez. Teljesen átalakították a meglévő Google Ads kampányainkat, és a változtatások után az átkattintási arány drámaian megnőtt, a kattintásonkénti költségünk folyamatosan csökkent. Ami a legfontosabb, hogy jelentős növekedést tapasztaltunk a konverziókban. Teljes szívemből ajánlom őket."

John S.

"We've been working with Krisztian for almost 7 years now and the experience has been amazing. Even though our market in the UK is tough, Krisztian has helped us stand out from the competition. Our sales are better than ever, and they really care about our success. We highly recommend them to any company, big or small, wanting to boost their revenue from online ads"

E. Tamás

"Kezdő vagyok, aki még soha nem csinált közösségi média reklámot, azonban Krisztián sokat segített abban, hogy a Facebookról ügyfeleket szerezzek burkoló vállalkozásomnak. Nagyon elégedett vagyok, és nagyra értékelem a segítségét, köszönöm!"

K. Richárd

"Krisztián segített újjáépíteni cégem online jelenlétét illetve kidolgozott egy stratégiát hogy több ügyfél érkezzen a tanácsadó cégemhez. Teljesen átalakították a meglévő Google Ads kampányainkat, és a változtatások után az átkattintási arány drámaian megnőtt, a kattintásonkénti költségünk folyamatosan csökkent. Ami a legfontosabb, hogy jelentős növekedést tapasztaltunk a konverziókban. Teljes szívemből ajánlom őket."

John S.

"We've been working with Krisztian for almost 7 years now and the experience has been amazing. Even though our market in the UK is tough, Krisztian has helped us stand out from the competition. Our sales are better than ever, and they really care about our success. We highly recommend them to any company, big or small, wanting to boost their revenue from online ads"

E. Tamás

"Kezdő vagyok, aki még soha nem csinált közösségi média reklámot, azonban Krisztián sokat segített abban, hogy a Facebookról ügyfeleket szerezzek burkoló vállalkozásomnak. Nagyon elégedett vagyok, és nagyra értékelem a segítségét, köszönöm!"

Foglald le ingyenes PPC auditod még ma

Ingyenes Google/Facebook Ads auditunk segít Neked abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki hirdetési költségvetésedből, és kiemelkedő eredményeket érj el céged számára. Auditunkban megvalósítható ajánlásokat fogalmazunk meg kampányod teljesítményének javítására, beleértve a fiókstruktúrát, a költségvetés kezelését, a kulcsszavak felülvizsgálatát, a hirdetési szövegek felülvizsgálatát, a nyomon követést, a landing oldalak optimalizálását és még sok minden mást.
  • Azonosítsd a jelenlegi fizetett keresési stratégiád gyengeségeit és buktatóit
  • Fedezd fel a kampány teljesítményének javítása érdekében megvalósítható lépéseket
  • Csökkentsd a PPC hirdetési kiadásait, miközben javítsd az értékesítést és a leadgenerálást
  • Értékeld, hogy mi vagyunk-e a legmegfelelőbb hosszú távú PPC-partner céged számára
Kapj azonnali választ a legsürgetőbb kérdéseidre, és szerezd meg a kampányok teljesítményének javítására és vállalkozásod következő szintre emelésére vonatkozó, hasznosítható információkat.

Turbózd fel a hirdetéseid eredményeit

Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Neked. Felhívjuk figyelmed, hogy ez az ingyenes PPC Audit a szabad kapacitás függvénye.

Ezeket az információkat csak arra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A részletekért lásd az adatvédelmi tájékoztatónk.

Foglald le ingyenes PPC auditod még ma

Ingyenes Google/Facebook Ads auditunk segít Neked abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki hirdetési költségvetésedből, és kiemelkedő eredményeket érj el céged számára. Auditunkban megvalósítható ajánlásokat fogalmazunk meg kampányod teljesítményének javítására, beleértve a fiókstruktúrát, a költségvetés kezelését, a kulcsszavak felülvizsgálatát, a hirdetési szövegek felülvizsgálatát, a nyomon követést, a landing oldalak optimalizálását és még sok minden mást.
  • Azonosítsd a jelenlegi fizetett keresési stratégiád gyengeségeit és buktatóit
  • Fedezd fel a kampány teljesítményének javítása érdekében megvalósítható lépéseket
  • Csökkentsd a PPC hirdetési kiadásait, miközben javítsd az értékesítést és a leadgenerálást
  • Értékeld, hogy mi vagyunk-e a legmegfelelőbb hosszú távú PPC-partner céged számára
Kapj azonnali választ a legsürgetőbb kérdéseidre, és szerezd meg a kampányok teljesítményének javítására és vállalkozásod következő szintre emelésére vonatkozó, hasznosítható információkat.

Turbózd fel a hirdetéseid eredményeit

Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Neked. Felhívjuk figyelmed, hogy ez az ingyenes PPC Audit a szabad kapacitás függvénye.

Ezeket az információkat csak arra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A részletekért lásd az adatvédelmi tájékoztatónk.

  • Klikk ROI
    Petőfi Sándor utca 65/2
    Fertőszentmiklós
    Győr Moson Sopron
    9444
Copyright © 2024 Klikk ROI, Megtérülő Online Marketing Megoldások
Adatkezelési tájékoztató