Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Menü

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Tartalom

Table Of Contents

8 tipp a hatékony Google hirdetések írásához

Vannak cégvezetők akik egész vállalkozásokat építettek Google hirdetésekre – ha jól csinálod, rendkívül jövedelmező lehet. Ha nem, akkor csak idő- és pénzpocsékolás lesz, különösen, ha egyetlen alkalommal próbálod ki.

Mi a különbség? Gyakran egy jó szövegíró alkalmazása. Ha nem a lehető legjobb, leghatékonyabb szöveges hirdetéseket adod ki, akkor az erőfeszítéseid valószínűleg kudarcot vallanak. Ha nincs elég pénzed arra, hogy szakembert fogadj, ne félj, itt van a 8 legjobb tippünk a hatékony Google hirdetések megírásához.

#1 Ismerd a célpiacod kívül-belül

A célpiacod belülről kifelé kell megismerned. Tudnod kell, hogy kik ők, milyen korúak, mekkora a jövedelmük, milyennek akarják láttatni magukat a világban, milyennek látják önmagukat, mivel foglalkoznak, melyek a legmélyebb fájdalmas pontjaik, és mi az, amitől jól érzik magukat. Ha nagyon konkrét elképzelésed van arról, hogy kiket célzol meg (és ne félj kitalálni egy profilt, és konkrét nevet adni neki), akkor a hirdetésben mindent az ő konkrét helyzetükre fogsz szabni, és olyan szinten fogsz kapcsolódni hozzájuk, amit nem tudnak figyelmen kívül hagyni.

#2 Ne feledd, hogy kihez beszélsz

Ez kapcsolódik az első pontunkhoz, de nem ugyanazt jelenti. Sok vállalkozás (és néhány szövegíró) elfelejti, hogy a hirdetés nem róluk szól, hanem az ügyfélről. Nem szabad azzal kezdeni a hirdetést, hogy elmondod az ügyfeleknek, milyen nagyszerűek vagytok. Nem szabad elfelejtened, hogy legbelül mindannyian hihetetlenül önzőek vagyunk, különösen az interneten. Amikor hirdetést írsz, képzeld magad az ügyfeled helyébe, és gondolj arra, hogy milyen problémája van, amit a céged vagy a terméked megold. Piszkáld meg ezeket a fájdalmas pontokat, mielőtt felajánlod neki a megoldásodat. Ne feledd, hogy a „mi” és „miénk” helyett az „ön” és „önök” névmásokat használd, legalábbis ezekben a hirdetésekben.

#3 Fájdalom pontok meghatározása

Ha ismered az ügyfeled legnagyobb fájdalom pontját, akkor mindenképpen mindent meg kell tenned, hogy megbökd és megmutasd, mennyire fáj, így amikor felajánlod a megoldásodat, az még csábítóbb lesz. Használj érzelemdús nyelvezetet: ez nem jelzők és határozószavak felsorolását jelenti, hanem erőteljes, ütős, lényegre törő nyelvezetet. És most mondhatod, hogy „de én cipőt árulok, nem megoldást!”. Holott igen. Gyógymódot, megoldást árulsz a félelmükre, hogy piszkos, koszos cipőjük legyen az edzőteremben, vagy a térdsérülések megelőzésére, vagy a megoldást arra, hogy szexinek érezzék magukat egy bulin.

#4 Használj számokat, adatokat és statisztikákat

Az emberek szeretik a számokat és az adatokat. Leegyszerűsítik a dolgokat, így nagyon gyorsan megértik, hogy mit kínálsz. Emellett megtöri a szöveget, és figyelemfelkeltőbbé teheti a hirdetéseket. Kísérletezz azzal, hogy megjelenítesz egy árat vagy százalékos kedvezményt egy akcióhoz, vagy egy statisztikát arról, hogy mit tesz a terméked vagy szolgáltatásod az ügyfelek számára.

#5 Hozd ki a legtöbbet abból, amiért fizetsz

A Google Ads legfeljebb 15 darab 30 karakteres főcímet és legfeljebb 4 darab 90 karakteres leírást biztosít – így érdemes a lehető legtöbbet kihoznod a helyből, hacsak nem tudod (intenzív teszteléssel), hogy a főcím gyorsan célba ér. Használj olyan szavakat, amelyek a legtöbbet hozzák ki az üzenetküldéshez, ne csak töltelékszavakat írj, hogy felpezsdítsd a szócikkek számát. Ne feledd, hogy ez lehet a különbség egy sikeres hirdetési kampány és egy sikertelen között.

Ne feledkezz meg arról sem, hogy a megjelenített URL-ek és a hirdetési kiterjesztések is végeznek némi munkát. A megjelenítési URL és a tényleges URL nem kell, hogy egy és ugyanaz legyen. Azt kell megmondanod a hirdetésre kattintó személynek, hogy milyen oldalra fog eljutni, ezért minden kulcsszó, amelyet az URL-en belül használsz, segít. A hirdetésbővítmény egy másik nagyszerű módja annak, hogy a linked iránt érdeklődő embereknek több lehetőséget adjon, ha még mindig van néhány kérdésük, amelyekre választ kell kapniuk, mielőtt vásárolnának.

#6 Hangsúlyozd ki, hogy mi a fontos az ügyfelednek

Ha például tudod, hogy a vásárlód környezettudatos, és fenntartható forrásból származó anyagból készült ruhákat árulsz, hangsúlyozz ki mindent, amit a céged tesz a környezetbarát működés érdekében. Ha helyi vállalkozás vagy, hangsúlyozd ezt a szempontot is.

#7 A CTA-k mindig hatékonyak

A cselekvésre való felhívások mindig hatékonyak – különösen, ha jól csinálják. Amikor a reklámszöveged írod, ne a „VEDD MEG MOST” vagy a „HÍVJ AZONNAL” feliratot válaszd, hanem próbálj meg valami hatásosabbat kitalálni, vagy legalábbis olyasmit, amit az ügyfeleid nem láttak már annyiszor, hogy már nem jelent számukra semmit. Te ismered jól őket, te tudod, hogy mit akarnak, ezért célozd meg ezt a szövegben.

#8 A/B teszteld a hirdetéseidet

Ha már van néhány kampányod, ami fut és adatokat szolgáltat, ideje elkezdeni tesztelni a hirdetéseid különböző elemeit, hogy a lehető legnagyobb arányban konvertálhassanak. Az A/B tesztelés remek módja annak, hogy a hirdetés minden egyes elemét teszteld, hogy felfedezd, mi működik és mi nem. Ha találsz egy elemet, ami működik, tartsd meg, lépj tovább, és térj vissza rá később. Próbálj ki különböző címsorokat, különböző CTA-kat és azok elhelyezését, a hirdetési kiterjesztések használatát, a számok használatát, valamint azt, hogy milyen előnyöket emelsz ki a termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatban.

Végezetül fontos megjegyezni, hogy a hatékony reklámszövegek megírása nem olyan dolog, amit elsőre tökéletesen meg tudsz csinálni. Még a házon belüli szövegírókat alkalmazó nagyvállalatok is folyamatosan tesztelik és finomítják a hirdetéseiket, ezért ne csüggedj, ha nem sikerül milliókat keresned vele elsőre. Ehelyett nézd meg, hogy mit értél el, és építs erre a sikerre. Ha követed a fenti tippeket, akkor jó úton haladsz a Google hirdetések sikerének megtalálása felé!

Gondban vagy a Google Ads kampányaiddal? A versenytársaid próbálod legyűrni de mintha a fejedet a téglafalba vernéd? Mielőtt feladnád, foglalj egy ingyenes Google Auditot Krisztiánnal, és fedezd fel a kampányteljesítmény javítását célzó, megvalósítható lépéseket.

Foglald le ingyenes PPC auditod még ma

Ingyenes Google/Facebook Ads auditunk segít Neked abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki hirdetési költségvetésedből, és kiemelkedő eredményeket érj el céged számára. Auditunkban megvalósítható ajánlásokat fogalmazunk meg kampányod teljesítményének javítására, beleértve a fiókstruktúrát, a költségvetés kezelését, a kulcsszavak felülvizsgálatát, a hirdetési szövegek felülvizsgálatát, a nyomon követést, a landing oldalak optimalizálását és még sok minden mást.
  • Azonosítsd a jelenlegi fizetett keresési stratégiád gyengeségeit és buktatóit
  • Fedezd fel a kampány teljesítményének javítása érdekében megvalósítható lépéseket
  • Csökkentsd a PPC hirdetési kiadásait, miközben javítsd az értékesítést és a leadgenerálást
  • Értékeld, hogy mi vagyunk-e a legmegfelelőbb hosszú távú PPC-partner céged számára
Kapj azonnali választ a legsürgetőbb kérdéseidre, és szerezd meg a kampányok teljesítményének javítására és vállalkozásod következő szintre emelésére vonatkozó, hasznosítható információkat.

Turbózd fel a hirdetéseid eredményeit

Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Neked. Felhívjuk figyelmed, hogy ez az ingyenes PPC Audit a szabad kapacitás függvénye.

Ezeket az információkat csak arra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A részletekért lásd az adatvédelmi tájékoztatónk.

Foglald le ingyenes PPC auditod még ma

Ingyenes Google/Facebook Ads auditunk segít Neked abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki hirdetési költségvetésedből, és kiemelkedő eredményeket érj el céged számára. Auditunkban megvalósítható ajánlásokat fogalmazunk meg kampányod teljesítményének javítására, beleértve a fiókstruktúrát, a költségvetés kezelését, a kulcsszavak felülvizsgálatát, a hirdetési szövegek felülvizsgálatát, a nyomon követést, a landing oldalak optimalizálását és még sok minden mást.
  • Azonosítsd a jelenlegi fizetett keresési stratégiád gyengeségeit és buktatóit
  • Fedezd fel a kampány teljesítményének javítása érdekében megvalósítható lépéseket
  • Csökkentsd a PPC hirdetési kiadásait, miközben javítsd az értékesítést és a leadgenerálást
  • Értékeld, hogy mi vagyunk-e a legmegfelelőbb hosszú távú PPC-partner céged számára
Kapj azonnali választ a legsürgetőbb kérdéseidre, és szerezd meg a kampányok teljesítményének javítására és vállalkozásod következő szintre emelésére vonatkozó, hasznosítható információkat.

Turbózd fel a hirdetéseid eredményeit

Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Neked. Felhívjuk figyelmed, hogy ez az ingyenes PPC Audit a szabad kapacitás függvénye.

Ezeket az információkat csak arra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A részletekért lásd az adatvédelmi tájékoztatónk.

  • Klikk ROI
    Petőfi Sándor utca 65/2
    Fertőszentmiklós
    Győr Moson Sopron
    9444
Copyright © 2024 Klikk ROI, Megtérülő Online Marketing Megoldások
Adatkezelési tájékoztató