Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner
Hivatalos Google Partner

Növeld bevételed
teljesítményalapú Google hirdetésekkel

Foglald le ingyenes PPC auditod még ma

Ingyenes Google/Facebook Ads auditunk segít Neked abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki hirdetési költségvetésedből, és kiemelkedő eredményeket érj el céged számára. Auditunkban megvalósítható ajánlásokat fogalmazunk meg kampányod teljesítményének javítására, beleértve a fiókstruktúrát, a költségvetés kezelését, a kulcsszavak felülvizsgálatát, a hirdetési szövegek felülvizsgálatát, a nyomon követést, a landing oldalak optimalizálását és még sok minden mást.
  • Azonosítsd a jelenlegi fizetett keresési stratégiád gyengeségeit és buktatóit
  • Fedezd fel a kampány teljesítményének javítása érdekében megvalósítható lépéseket
  • Csökkentsd a PPC hirdetési kiadásait, miközben javítsd az értékesítést és a leadgenerálást
  • Értékeld, hogy mi vagyunk-e a legmegfelelőbb hosszú távú PPC-partner céged számára
Kapj azonnali választ a legsürgetőbb kérdéseidre, és szerezd meg a kampányok teljesítményének javítására és vállalkozásod következő szintre emelésére vonatkozó, hasznosítható információkat.

Turbózd fel a hirdetéseid eredményeit

Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Neked. Felhívjuk figyelmed, hogy ez az ingyenes PPC Audit a szabad kapacitás függvénye.

Ezeket az információkat csak arra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A részletekért lásd az adatvédelmi tájékoztatónk.

Foglald le ingyenes PPC auditod még ma

Ingyenes Google/Facebook Ads auditunk segít Neked abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki hirdetési költségvetésedből, és kiemelkedő eredményeket érj el céged számára. Auditunkban megvalósítható ajánlásokat fogalmazunk meg kampányod teljesítményének javítására, beleértve a fiókstruktúrát, a költségvetés kezelését, a kulcsszavak felülvizsgálatát, a hirdetési szövegek felülvizsgálatát, a nyomon követést, a landing oldalak optimalizálását és még sok minden mást.
  • Azonosítsd a jelenlegi fizetett keresési stratégiád gyengeségeit és buktatóit
  • Fedezd fel a kampány teljesítményének javítása érdekében megvalósítható lépéseket
  • Csökkentsd a PPC hirdetési kiadásait, miközben javítsd az értékesítést és a leadgenerálást
  • Értékeld, hogy mi vagyunk-e a legmegfelelőbb hosszú távú PPC-partner céged számára
Kapj azonnali választ a legsürgetőbb kérdéseidre, és szerezd meg a kampányok teljesítményének javítására és vállalkozásod következő szintre emelésére vonatkozó, hasznosítható információkat.

Turbózd fel a hirdetéseid eredményeit

Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Neked. Felhívjuk figyelmed, hogy ez az ingyenes PPC Audit a szabad kapacitás függvénye.

Ezeket az információkat csak arra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A részletekért lásd az adatvédelmi tájékoztatónk.

Rólunk

Bevételnövelés Google és Facebook kampányokkal

Krisztián vagyok, a Klikk ROI alapítója. 2017-ben, az angliai Solent Egyetemen töltött időm alatt indítottam el online marketinngel foglalkozó vállalkozásomat. Az évek során összesen 225 millió Ft hirdetési költségvetést kezeltem, és több valóban megtérülő digitális marketingstratégiát dolgoztam ki és valósítottam meg ami számos vállalkozást vezetett sikerre az Egyesült Királyságtól Magyarországig. Közel 10 éves nemzetközi és hazai tapasztalattal bíró csapatunk, teljes online marketing szolgáltatást nyújt helyi vállalkozásoknak.

Az évek során teljesítményalapú árképzési modellt alakítottunk ki, és csak ott kötünk megállapodást, ahol valóban, igazán úgy érezzük, hogy hozzáadott értéket tudunk teremteni és elképesztő eredményeket érhetünk el. Rendszerünkben nem csak ügyfeleink, hanem Mi is osztozunk a kockázaton. Minden egyes megállapodással célunk, hogy valódi partnerséget alakítsunk ki.

Adatvezérelt és teljesítményalapú modellünkkel szenvedélyesen dolgozunk a fizetett hirdetési stratégiák kidolgozásán és végrehajtásán, amelyek vállalkozásodat a siker egy új szintjére emelik.

4 ok hogy együtt dolgozzunk
01

PPC szakosodás

Tapasztalt csapatunk egykori Facebook- alkalmazottal több ezer órát fektetett a Pay Per Click alapismereteinek fejlesztésébe, és kis, közepes, valamint nagy költségvetésekkel és több száz nemzetközi PPC-kampánnyal dolgozott már. Ez az, amihez a legjobban értünk, és az iparág legjobb gyakorlatait, bennfentes ismereteinket és az egyedi fejlesztésű versenytárselemző eszközünket is felhasználjuk, hogy javítsuk kampányod ROI-ját.
02

Keretrendszer

Egyedi, adatvezérelt keretrendszerünket alkalmazzuk PPC teljesítménymarketing erőfeszítéseink során, amely lehetővé teszi számunkra a kampányok teljesítményének növelését és a hipotézisek teszteléssel történő validálását. Miután évekig nyomon követtük és javítottuk a belső működésünket, ezt a keretrendszert használjuk ügyfeleink növekedésének segítésére, így a folyamat szervezetté és hatékonnyá válik.
03

Teljesítményalapú modell

Csak olyan ügyfeleket vállalunk, akikről tudjuk, hogy hihetetlen eredményeket érhetünk el, és teljesítményarányos modell alapján számolunk el. Mindenről mi gondoskodunk, és soha nem fogsz meglepetésszerű díjat kapni. Minden ügyfelünk értékes partner, és csak akkor keresünk, ha jól teljesítünk.
04

Átláthatóság

Az átláthatóság iránti elkötelezettségünk töretlen. Tevékenységeinkről világos betekintést nyújtunk, és korlátlanul, 24/7-ben hozzáférhetsz minden adatodhoz, így mindig képben vagy kampányaid teljesítményével kapcsolatban. Teljesítményalapú árazásunk tekintetében is 100%-os átláthatóságra törekszünk. Nincsenek rejtett díjak.
Ügyfeleink mondják

K. Richárd

"Krisztián segített újjáépíteni cégem online jelenlétét illetve kidolgozott egy stratégiát hogy több ügyfél érkezzen a tanácsadó cégemhez. Teljesen átalakították a meglévő Google Ads kampányainkat, és a változtatások után az átkattintási arány drámaian megnőtt, a kattintásonkénti költségünk folyamatosan csökkent. Ami a legfontosabb, hogy jelentős növekedést tapasztaltunk a konverziókban. Teljes szívemből ajánlom őket."

John S.

"We've been working with Krisztian for almost 7 years now and the experience has been amazing. Even though our market in the UK is tough, Krisztian has helped us stand out from the competition. Our sales are better than ever, and they really care about our success. We highly recommend them to any company, big or small, wanting to boost their revenue from online ads"

E. Tamás

"Kezdő vagyok, aki még soha nem csinált közösségi média reklámot, azonban Krisztián sokat segített abban, hogy a Facebookról ügyfeleket szerezzek burkoló vállalkozásomnak. Nagyon elégedett vagyok, és nagyra értékelem a segítségét, köszönöm!"

K. Richárd

"Krisztián segített újjáépíteni cégem online jelenlétét illetve kidolgozott egy stratégiát hogy több ügyfél érkezzen a tanácsadó cégemhez. Teljesen átalakították a meglévő Google Ads kampányainkat, és a változtatások után az átkattintási arány drámaian megnőtt, a kattintásonkénti költségünk folyamatosan csökkent. Ami a legfontosabb, hogy jelentős növekedést tapasztaltunk a konverziókban. Teljes szívemből ajánlom őket."

John S.

"We've been working with Krisztian for almost 7 years now and the experience has been amazing. Even though our market in the UK is tough, Krisztian has helped us stand out from the competition. Our sales are better than ever, and they really care about our success. We highly recommend them to any company, big or small, wanting to boost their revenue from online ads"

E. Tamás

"Kezdő vagyok, aki még soha nem csinált közösségi média reklámot, azonban Krisztián sokat segített abban, hogy a Facebookról ügyfeleket szerezzek burkoló vállalkozásomnak. Nagyon elégedett vagyok, és nagyra értékelem a segítségét, köszönöm!"

Google-hirdetések kezelése

A Google-hirdetésekben rejlő lehetőségek kihasználása

A Google Ads lehetővé teszi, hogy hirdetéseket futtass a Google keresőmotorjában, hogy növeld vállalkozásod láthatóságát. Sajnos a Google Ads platformja zavaros lehet, de a Google Ads Management szolgáltatásunk segít vállalkozásodnak jelentősen javítani a Google Ads kampányok hatékonyságát, releváns forgalmat generálni, növelni a konverziókat, és hatékonyan elérni a hirdetési célokat. A Google Ads szolgáltatásunk kihasználásával időt takaríthatsz meg, optimalizálhatod a kampányok teljesítményét, és maximalizálhatod az online hirdetésekbe fektetett befektetések megtérülését.

Hogyan segít a Google Ads Management szolgáltatásunk a Te vállalkozásodnak?

Bár a szolgáltatás hatalmas lehetőséget kínál a vállalkozásoknak a márkájuk ismertségének bővítésére, könnyű belegabalyodni a Google hirdetéskezelő bonyolultságába. Google Ads szakértőink bevonásával éjjel-nappal útmutatást kaphatsz arról, hogyan használhatod ki a legjobban ezt a platformot vállalkozásod teljesítményének javítása érdekében. Így biztosíthatod, hogy a Google-hirdetésekre szánt költségvetést bölcsen költsd el olyan területeken, amelyek a legjobban szolgálják vállalkozásod hasznát.

1

Jobb megtérülés a reklámköltéseidért

Gondolkodtál már azon, hogy miért olyan magasak az ügyfélszerzés költségei néha oly kevés megtérülésért? Erre azonban nincs szükség. Mi a tetejétől az aljáig megtervezzük az értékesítési tölcsért, így biztosítva, hogy jobb ár-érték arányt kapj a pénzedért. Ezt magasabb konverziós rátával és optimalizált leadekkel kombinálva nemcsak az ügyfélszerzési költségeket csökkentjük, hanem sokkal jobb megtérülést is biztosítunk a befektetésed számára. Ezt egyszerűen azzal érjük el, hogy olyan leadeket szerzünk, amelyek jobban illeszkednek a Te vállalkozásodhoz: amikor már készen állnak arra, hogy a megfelelő márkába fektessenek be. Nemcsak ezt tesszük, hanem feltérképezzük az útjukat az elejétől a végéig, hogy mire meglátják a Google-hirdetésed, már készen álljanak a vásárlásra.

2

Lead, lead, lead

Az érdeklődők megcélzására irányuló stratégiával lehetőséged lesz arra, hogy minden egyes megkeresést új üzletté alakíts. Ahelyett, hogy olyan leadekre pazarolnád az idődet, amelyek nem jelentenek hasznot vállalkozásod számára, megtervezheted az ideális konverziókat annak érdekében, hogy minden hozzád érkező lead közvetlenül a Te márkádhoz igazodjon. És mi ennek a további előnye? Idő. Nem kell többé olyan leadeket üldöznöd, amelyek nem képesek üzletet hozni. Ez a koncentrált összpontosítás a vállalat hírnevét is javítja, pusztán azáltal, hogy ismeri a célközönségét, és kizárólag őket célozza meg.

3

Konverziós ráta optimalizálás

A jó konverziós ráta dönthet a Google Ads-kampányról. Azt egyszerű elérni, hogy az ügyfelek lássák a Google hirdetéseket, de ha nem éri el a kívánt konverziós arányt, akkor a Google hirdetésed nem olyan profi, mint amilyen lehetne. Gondolkodtál már azon, hogyan növelheted a konverziós arányt, hogy lépést tarts versenytársaiddal? Egyszerű. Konverzióid új magasságokba emelheted a pontos célzással, kiváló weboldal/landing oldal biztosításával, valamint a vásárlóknak szóló ajánlatokkal vagy kedvezményekkel. Az iparági szakértelem és a Google Ads szakértelem kombinálásával biztosíthatod, hogy konverziós rátáid minden eddiginél magasabbak legyenek.

4

Alacsonyabb költség per kattintás (CPC)

A fenti intézkedések mindegyike a kiadások optimalizálását eredményezi, hogy több vásárló legyen hajlandó költeni – alacsonyabb költségek mellett a Te vállalkozásodnál. A CPC – az az összeg, amennyibe egy hirdetés kattintásonként kerül a Te vállalkozásodnak – a Google hirdetési kiadásoknak az a része, amely a legkisebb figyelmet kapja, de mi erre fogunk összpontosítani Nálad, hogy biztosítsuk, hogy a költésed, jól elköltött pénz legyen. Részletes elemzések, kulcsszókutatás, A/B tesztelés és hatékony költségvetés-kezelés mellett kötelezzük el magunkat, hogy egyetlen fillért se pazaroljunk el. Ez azt jelenti, hogy a nehezen megkeresett költségvetésed (legyen az bármilyen nagy vagy kicsi) hosszú útra indul.

1

Jobb megtérülés a reklámköltéseidért

Gondolkodtál már azon, hogy miért olyan magasak az ügyfélszerzés költségei néha oly kevés megtérülésért? Erre azonban nincs szükség. Mi a tetejétől az aljáig megtervezzük az értékesítési tölcsért, így biztosítva, hogy jobb ár-érték arányt kapj a pénzedért. Ezt magasabb konverziós rátával és optimalizált leadekkel kombinálva nemcsak az ügyfélszerzési költségeket csökkentjük, hanem sokkal jobb megtérülést is biztosítunk a befektetésed számára. Ezt egyszerűen azzal érjük el, hogy olyan leadeket szerzünk, amelyek jobban illeszkednek a Te vállalkozásodhoz: amikor már készen állnak arra, hogy a megfelelő márkába fektessenek be. Nemcsak ezt tesszük, hanem feltérképezzük az útjukat az elejétől a végéig, hogy mire meglátják a Google-hirdetésed, már készen álljanak a vásárlásra.

2

Lead, lead, lead

Az érdeklődők megcélzására irányuló stratégiával lehetőséged lesz arra, hogy minden egyes megkeresést új üzletté alakíts. Ahelyett, hogy olyan leadekre pazarolnád az idődet, amelyek nem jelentenek hasznot vállalkozásod számára, megtervezheted az ideális konverziókat annak érdekében, hogy minden hozzád érkező lead közvetlenül a Te márkádhoz igazodjon. És mi ennek a további előnye? Idő. Nem kell többé olyan leadeket üldöznöd, amelyek nem képesek üzletet hozni. Ez a koncentrált összpontosítás a vállalat hírnevét is javítja, pusztán azáltal, hogy ismeri a célközönségét, és kizárólag őket célozza meg.

3

Konverziós ráta optimalizálás

A jó konverziós ráta dönthet a Google Ads-kampányról. Azt egyszerű elérni, hogy az ügyfelek lássák a Google hirdetéseket, de ha nem éri el a kívánt konverziós arányt, akkor a Google hirdetésed nem olyan profi, mint amilyen lehetne. Gondolkodtál már azon, hogyan növelheted a konverziós arányt, hogy lépést tarts versenytársaiddal? Egyszerű. Konverzióid új magasságokba emelheted a pontos célzással, kiváló weboldal/landing oldal biztosításával, valamint a vásárlóknak szóló ajánlatokkal vagy kedvezményekkel. Az iparági szakértelem és a Google Ads szakértelem kombinálásával biztosíthatod, hogy konverziós rátáid minden eddiginél magasabbak legyenek.

4

Alacsonyabb költség per kattintás (CPC)

A fenti intézkedések mindegyike a kiadások optimalizálását eredményezi, hogy több vásárló legyen hajlandó költeni – alacsonyabb költségek mellett a Te vállalkozásodnál. A CPC – az az összeg, amennyibe egy hirdetés kattintásonként kerül a Te vállalkozásodnak – a Google hirdetési kiadásoknak az a része, amely a legkisebb figyelmet kapja, de mi erre fogunk összpontosítani Nálad, hogy biztosítsuk, hogy a költésed, jól elköltött pénz legyen. Részletes elemzések, kulcsszókutatás, A/B tesztelés és hatékony költségvetés-kezelés mellett kötelezzük el magunkat, hogy egyetlen fillért se pazaroljunk el. Ez azt jelenti, hogy a nehezen megkeresett költségvetésed (legyen az bármilyen nagy vagy kicsi) hosszú útra indul.

Mit nyújt a Google Ads Management szolgáltatásunk?

Lépj a többi vállalkozás elé egyedülálló Google Ads Management szolgáltatásunkkal. Biztosítjuk a sikert azáltal, hogy a fontos dolgokra összpontosítunk, aminek végtelen számú előnye lehet.

1

A versenytársak megelőzése

Tagadhatatlan, hogy az online hirdetések világában nagy a verseny. A siker garantálásához a piacon a Veled versengő vállalkozások elé kell ugranod. Különösen a Google Ads esetében kell biztosítanod, hogy hirdetéseid jobbak legyenek – és pontosan azokra az ügyfelekre szabottak, akiket megcélzol. Ezért meg kell értened versenytársaid stratégiáit, és ki kell alakítanod a saját stratégiád, hogy biztosan kitűnj.
A Google-hirdetések világában a kulcsszavak a siker zálogai. Stratégiai kulcsszavak feltérképezése nélkül azt kockáztatod, hogy értékes konverziókról maradsz le. Szolgáltatásunk aprólékosan összehangolja a Google Ads-tölcsért a marketingtölcsérrel, biztosítva, hogy a kampányok az ideális ügyfelek vonzására legyenek szabva. A vállalkozásod számára leghatékonyabb hirdetési típusok kiválasztásával és a kulcsszavak kiválasztásának finomításával megóvjuk költségvetésed a pazarló kiadásoktól, és biztosítjuk, hogy minden egyes kattintás a sikerhez vezessen.

2

Kulcsszókutatás

3

Licitálási stratégia

A stratégia megfelelő optimalizálásához kívül-belül ismerni kell a Google Ads Manager kezelőfelületét. Hogy miért? A licitálási stratégiád óriási hatással lesz a marketingkampányodra. Biztosítjuk, hogy helyesen és hatékonyan használd a Google Ads Managert, miközben a lehető legtöbbet hozza ki a költségvetésedből. Ennek hatása végtelen lehet. A vállalatod jövedelmezőségének növelésétől kezdve az üzleti céljaid eléréséig, mi összehangoljuk stratégiádat a megfelelő eszközökkel.
Eddig sokkal több értéket ígértünk Neked az üzleti kiadásaidért. A hirdetési költségvetésed is teljes mértékben kézben tartjuk, hogy biztosak lehessünk abban, hogy a nehezen megkeresett hirdetési kiadásokat olyan területekre irányítjuk, amelyek a lehető legnagyobb megtérülést biztosítják a befektetésed számára. Már a kezdetektől fogva feltérképezzük a költségvetésed, de valós idejű frissítéseket is biztosítunk, és szükség szerint kiigazítjuk, ha a kampányod módosításra szorul. Nagyon sok vállalkozás pazarolja a pénzét olyan hirdetési kampányokra, amelyek nem működnek. Mi a nagyobb láthatóság, az elköteleződés és a jobban optimalizált költés révén a korlát fölé emelünk.

4

Költségvetés gazdálkodás

5

Meggyőző reklámszövegek készítése

Mi értelme elsajátítani annak művészetét, hogy az ügyfelek megnézzék a hirdetéseidet – csak azért, hogy aztán ne foglalkozzanak a tartalommal? Mi gondoskodunk hirdetésed minőségi pontszámáról, hogy az a Te vállalkozásodhoz hasonló cégeket kereső, személyre szabott ügyfelek számára vonzó legyen. Ennek előnye több pénzt jelent vállalkozásodnak, jobb megtérülést a reklámköltéseidre, de a Google rangsorában is jobb helyezést érsz el, mivel több ügyfél foglalkozik üzleti hirdetéseiddel.
A Google Analytics jól együttműködik a Google Adsszel, és segít nyomon követni, hogyan teljesít a hirdetés. A jelentéskészítő eszköz hozzáférést biztosít a felhasználói út minden aspektusához, például a webhelyforgalomhoz, a konverziókhoz és a bevételhez. Együttműködünk Veled abban is, hogy egyedi jelentést készítsünk vállalkozásod számára, kifejezetten a Te KPI-eidhez és üzleti céljaidhoz igazítva. Ez különösen fontos, mivel betekintést nyerhetsz csapatod teljesítményébe, valamint a ROI (Return On Investment)-ba és az egy konverzióra jutó költségbe, ami segít az adatvezérelt döntéshozatalban.

6

Nyomon követés/analitika

1

A versenytársak megelőzése

Tagadhatatlan, hogy az online hirdetések világában nagy a verseny. A siker garantálásához a piacon a Veled versengő vállalkozások elé kell ugranod. Különösen a Google Ads esetében kell biztosítanod, hogy hirdetéseid jobbak legyenek – és pontosan azokra az ügyfelekre szabottak, akiket megcélzol. Ezért meg kell értened versenytársaid stratégiáit, és ki kell alakítanod a saját stratégiád, hogy biztosan kitűnj.

2

Kulcsszókutatás

A Google-hirdetések világában a kulcsszavak a siker zálogai. Stratégiai kulcsszavak feltérképezése nélkül azt kockáztatod, hogy értékes konverziókról maradsz le. Szolgáltatásunk aprólékosan összehangolja a Google Ads-tölcsért a marketingtölcsérrel, biztosítva, hogy a kampányok az ideális ügyfelek vonzására legyenek szabva. A vállalkozásod számára leghatékonyabb hirdetési típusok kiválasztásával és a kulcsszavak kiválasztásának finomításával megóvjuk költségvetésed a pazarló kiadásoktól, és biztosítjuk, hogy minden egyes kattintás a sikerhez vezessen.

3

Licitálási stratégia

A stratégia megfelelő optimalizálásához kívül-belül ismerni kell a Google Ads Manager kezelőfelületét. Hogy miért? A licitálási stratégiád óriási hatással lesz a marketingkampányodra. Biztosítjuk, hogy helyesen és hatékonyan használd a Google Ads Managert, miközben a lehető legtöbbet hozza ki a költségvetésedből. Ennek hatása végtelen lehet. A vállalatod jövedelmezőségének növelésétől kezdve az üzleti céljaid eléréséig, mi összehangoljuk stratégiádat a megfelelő eszközökkel.

4

Költségvetés gazdálkodás

Eddig sokkal több értéket ígértünk Neked az üzleti kiadásaidért. A hirdetési költségvetésed is teljes mértékben kézben tartjuk, hogy biztosak lehessünk abban, hogy a nehezen megkeresett hirdetési kiadásokat olyan területekre irányítjuk, amelyek a lehető legnagyobb megtérülést biztosítják a befektetésed számára. Már a kezdetektől fogva feltérképezzük a költségvetésed, de valós idejű frissítéseket is biztosítunk, és szükség szerint kiigazítjuk, ha a kampányod módosításra szorul. Nagyon sok vállalkozás pazarolja a pénzét olyan hirdetési kampányokra, amelyek nem működnek. Mi a nagyobb láthatóság, az elköteleződés és a jobban optimalizált költés révén a korlát fölé emelünk.

5

Meggyőző reklámszövegek készítése

Mi értelme elsajátítani annak művészetét, hogy az ügyfelek megnézzék a hirdetéseidet – csak azért, hogy aztán ne foglalkozzanak a tartalommal? Mi gondoskodunk hirdetésed minőségi pontszámáról, hogy az a Te vállalkozásodhoz hasonló cégeket kereső, személyre szabott ügyfelek számára vonzó legyen. Ennek előnye több pénzt jelent vállalkozásodnak, jobb megtérülést a reklámköltéseidre, de a Google rangsorában is jobb helyezést érsz el, mivel több ügyfél foglalkozik üzleti hirdetéseiddel.

6

Nyomon követés/analitika

A Google Analytics jól együttműködik a Google Adsszel, és segít nyomon követni, hogyan teljesít a hirdetés. A jelentéskészítő eszköz hozzáférést biztosít a felhasználói út minden aspektusához, például a webhelyforgalomhoz, a konverziókhoz és a bevételhez. Együttműködünk Veled abban is, hogy egyedi jelentést készítsünk vállalkozásod számára, kifejezetten a Te KPI-eidhez és üzleti céljaidhoz igazítva. Ez különösen fontos, mivel betekintést nyerhetsz csapatod teljesítményébe, valamint a ROI (Return On Investment)-ba és az egy konverzióra jutó költségbe, ami segít az adatvezérelt döntéshozatalban.
Gyakran Ismételt Kérdések

Az, hogy mennyi pénzt kell félretenned, az iparágadtól és a célközönségedtől is függ – ha már futtattál egyedül hirdetéseket, akkor a kulcsszavak CPC-je (cost-per-click) alapján lehet elképzelésed arról, hogy kevés vagy sok pénzre van-e szükséged. Általában azt javasoljuk ügyfeleinknek, hogy havonta 200 000–2 000 000 forintot tegyenek félre fizetett hirdetésekre.

Általában, ha már rendelkezel értékesítési eredményekkel, a teljesítményalapú árképzési modellünk egy alacsonyabb alapdíjjal és egy teljesítménybónusszal, ha elérjük a kitűzött célokat (növeljük a leadek/ROI-t, csökkentjük az egy leadre jutó költséget stb.), amelyet az egyedi üzleti helyzeted alapján számolunk ki. Ha most kezdted el, vagy több előzetes szolgáltatást igényelsz tőlünk, például egyedi landing oldalt, nyugodtan keress meg minket egy megbeszélés céljából.

Partnereink többsége a barkács- és építőiparban tevékenykedik, de dolgoztunk már különböző vállalatoknak a kiskereskedelem, az oktatás, a bankszektor, a toborzás és a szolgáltatások területén.

Nem lenne nagyszerű, ha lenne egy mindenre egyformán alkalmazható válasz? Sajnos nincs – a Te eredményeid a Te vállalkozásodtól, az ideális ügyféltől, az áraktól, a terméked vagy szolgáltatásod iránti aktuális kereslettől és a Te hajlandóságodtól függnek, hogy átadod nekünk a gyeplőt!

A hosszú távú szerződések nem a mi stílusunk. Úgy tekintünk magunkra, mint az marketingcsapatodnak rugalmas bővítésére, és csak akkor szeretnénk a közelben maradni, ha továbbra is nagyszerű eredményeket szállítunk. Ugyanakkor némi elkötelezettséget várunk el, mivel tapasztalatból tudjuk, hogy a legjobb eredmények eléréséhez időt kell fektetnünk a tesztelésbe és az optimalizálásba. Egyszerű, rövid távú, 3 hónapos megállapodásunk van, amely 1 hónapos gördülő szerződéssé alakul, amelyet bármelyik fél bármikor felmondhat 30 napos felmondási idővel.

Amennyiben megvan a harmónia a közös munkában, a megkereséstől a futó kampányig 7-14 munkanapon belül eljuthatunk. Bár teljes mértékben megértjük, hogy Te készen állsz arra, hogy a lehető leghamarabb elindulj, szeretnénk egyensúlyt teremteni a gyorsaság és annak biztosítása között, hogy a kampány minden elemével teljesen elégedettek legyünk.

Van még kérdésed? Egyeztessünk időpontot és látogass el Fertőszentmiklósi irodánkba!

Copyright © 2024 Klikk ROI, Megtérülő Online Marketing Megoldások
Adatkezelési tájékoztató